Railmaster vs Explorer - sporty dressur ?

Explorer 1, som jeg må anta du sammenligner med, har jeg sett på original lenke, og nato, ellers lite variasjon observert ute blant eierne.

Den gjør seg på rem også; her på en rallyvariant fra Hirsch:
PB180281.jpg

Og jeg lar meg naturligvis rive med.
Takket være gode svar og bildene til JoLu, ragamuffin og Hopalong kommer nok postmann Pat snart å banker på.:p

Et meget godt alternativ til Explorer I er Datejust 16200 med glatt bezel, oyster og sort skive med romertall. Klokken ser ut som Ex I, men har dato, et must for meg og mange andre ;)

Regards :)
AW

Et meget godt alternativ til Explorer I er Datejust 16200 med glatt bezel, oyster og sort skive med romertall. Klokken ser ut som Ex I, men har dato, et must for meg og mange andre ;)

Regards :)
AW

Skal være sikkert og visst. 16200 er en av de DJ jeg liker best (også med hvit/sølv skive)

BUMP! :)

Jeg legger inn en stemme for Railmasteren, selv om Exp I også er meget hot.

Selvsagt lånte bilder ;)
715353d1337662349-aqua-terra-railmaster-photo-thread-img_1916.jpg

715316d1337660291-aqua-terra-railmaster-photo-thread-img_1825.jpg

Hmm.. Hvorfor ikke begge? Jeg for min del får mye mer godfølelsen med railmaster på mørk krokodille enn noen slags Explorer. Så om en må velge, railmaster. Men på lenke heller jeg mot Explorer 1. Finishen på Railmasteren er på ingen måte dårligere en Rolex, samt at coaxialurverket er forbausende presist.
6EC5964E-orig.jpg

Explorer 1 er virkelig fantastisk, og valget mitt ville klart vært den. Nå har jeg den selv, så jeg er litt "biased", menmen. Den får kjempemasse armtid. Railmaster er også en utrolig bra klokke, dog.

Er svært fornøyd med Exploreren - nesten den komplette klokken for meg:D

....det kan dog hende at jeg like gjerne hadde sagt det samme om Railmasteren. Tøft valg!
Uansett så blir det jo ikke feil konklusjon:cool: