Ran hos Tidemand :(

Håper det gikk bra med Tidemennene....selvom man unngår fysisk skade er det mange som i ettertid får seg en psykisk trøkk.

Uansett bra de fikk tatt kødden !

Det må jeg si.

Fryktelig med et slikt ran, men samtidig hjelper det nok Tidemann å vite at gjerningsmannen er bak lås og slå og kanskje ikke kommer tilbake med det første!

Rimelig modig/dumdristig av denne vekteren...

Var vist en kar fra livvaktstyrken til politiet som løp etter ham store deler av tiden, og til slutt innhentet ham. Må ha sett noe spessielt ut for forbipasserende, to menn i sivil (hvorav en i dress bare for å tilfredsstille alle amerikanske filmfantasier ;)) løpende med våpen trukket gjennom bygatene..
Var en vekter som fikk seg en trøkk også.

Fryktelig synd for Tidemann, men bra at tyven ble tatt så fort. Og vanvittig å begynne å løpe etter noen med pistol, men godt å vite at det finnes noen sånne helter innimellom.

Bra de tok han.
Jeg er litt spent på om Hopalong logger seg på forumet de nærmeste dagene:

Ved Rådhusplassen kastet den mistenkte ransmannen fra seg parkasen og tok på seg sixpence og skjerf.

;)

Bra de fikk tatt tullingen!

Enig at det er dumdristig å løpe etter en kar med pistol. Men på den annen side tror jeg det er ytterst få som faktisk vil ta steget fra raner til drapsmann, selv om mye kan skje i kampens hete...

Bra de tok han.
Jeg er litt spent på om Hopalong logger seg på forumet de nærmeste dagene:

Ved Rådhusplassen kastet den mistenkte ransmannen fra seg parkasen og tok på seg sixpence og skjerf.

;)

Hahahahah! La ikke merke til det når jeg leste første gangen! :mrgreen: :D

Her er link

Edit: Om nå hopalong ikke logger på neste tiden ler jeg ikke så høyt. :p

Noen som har møtt Hopalong før? De kan kanskje tyde bildet for oss. Hehe. :p

Ser ikke ut til å være en øst-europeer. Trodde det var de som har stått bak mange av de siste ranene av ur og gull butikker.

Noen som har møtt Hopalong før? De kan kanskje tyde bildet for oss. Hehe. :p

Ser ikke ut til å være en øst-europeer. Trodde det var de som har stått bak mange av de siste ranene av ur og gull butikker.

Hehe... Det ligner ikke... :p

Tidemann fortalte at det hadde vært to innbruddsforsøk på under en måned sist gang jeg var der.
Nå dette.

Lurer på hvem som blir førstemann med slusesystem av Oslos urmakere.

Håper det går bra med betjeningen. Synes det er flotte folk som arbeider der. Et lite apropos, hva skjer med klokkene som denne idioten har løpt rundt med. Selges de som nye eller er det salg på gang?