Random Klokker

S

Slettet bruker 1645

Guest
Her kommer jeg til å poste bilder av all "dritten" jeg kjøper, samt litt av klokkene jeg "fikser" på..

Da slipper folk å klage noe mer på dissa unboxing trådene mine osv :cool:

Men dere må gjerne fylle tråden med masse snikk snakk og O.T det er bare morsomt =)

Her er den lille familien min :p
DSCF1862.jpg

ikke alle klokker som er stilt, men de har heller ikke blitt brukt på en liten stund! :)

Unboxing Fortis b-42 Flieger

Fikk jo denne til en ser dels hyggelig pris. Klokken ble jo først solgt rett foran snuten min, men det ble en rask flipp, å den endte opp hos meg allikevel.. Klokken har fått sin runde med bruk, å bærer vel preg av det. Men alt inne i klokkene fungerer som det skal, men den avgir litt rare lyder når den blir trukket opp. Mulig det skal være sånn, men litt skeptisk til det!

Manglet boks.. Men kom i den her! :p
DSCF1857.jpg

Uten boks, men med papirer :)
DSCF1859.jpg

Klokken:
DSCF1946.jpg

DSCF1875.jpg

DSCF1919.jpg

DSCF1951.jpg

DSCF1947.jpg

Det som skal gjøres med klokken er å prøve å pusse bort litt riper, bytte ut lenka med en original i skinn eller gummi, samt få sendt den på en service =)

Bilder..

Prøver meg litt på å ta fine bilder.. Men får det jo ikke helt til. Mulig jeg må anskaffe meg et ordentlig kamera? :S Her er noen bilder hvor ingenting stod på auto :p

Forresten noen som veit hvordan jeg skal ta bilde av klokkens lume!? Får seriøst ikke til noen ordentlige bilder i mørket..

:)
DSCF1965.jpg

DSCF1959.jpg

Litt forskjell på størrelsen? :O
DSCF1954.jpg

Ensom
DSCF1945.jpg

venner
DSCF1944.jpg

DSCF1936.jpg

DSCF1935.jpg

litt lang lukketid på noen av bildene, som gjør at sekundviseren er noe uklar ;)

Ser ut som du må ha litt mer lys. Og ja, bedre kamera hjelper garantert.

Kjøpte du Fortisen brukt, eller kom den med riper ny?

Du har en del spennende klokker, begynner å bli en kul samling.

Ser ut som du må ha litt mer lys. Og ja, bedre kamera hjelper garantert.

Kjøpte du Fortisen brukt, eller kom den med riper ny?

Du har en del spennende klokker, begynner å bli en kul samling.

Hadde mer lys.. Men de jævla spottene gir så mye gjenskinn i glasset!

Fortisen er fra 2004, å den er vel ganske godt brukt før jeg fikk den! :)

Fikk litt reimer her om dagen :D

Syntes denne var helt rå på Seamaster'n :p Natoen også forsåvidt, men det har jeg ikke noe bilder av! :p
DSCF2032.jpg

DSCF2027.jpg

DSCF2036.jpg

Også OM på Nato slik som alle andre her inne :p
DSCF2035.jpg

Svarte. Må få kjøpt noe nytt snart, så jeg ikke begynner å angre omegasalget. Så fet ut på den remmen. Men har ikke du fått en liten familiøkning siden dette da?

Tøff samling :)

Gleder meg til fortsettelsen!
Takk for det! :)

Svarte. Må få kjøpt noe nytt snart, så jeg ikke begynner å angre omegasalget. Så fet ut på den remmen. Men har ikke du fått en liten familiøkning siden dette da?

Hehe, den ser enda bedre ut på nato faktisk! ;) har jo økt med en klokke til ja! :p bare ikke fått lagt ut noen bilder,
jeg venter jo spent på at Mathfjeld skal flippe den ny ankommende Chronostopen sin, det blir min neste klokke ;)

Pakke fra Espenbki :p
DSCF2038.jpg

Bom
DSCF2046.jpg

DSCF2054.jpg

DSCF2058.jpg

Veldig kul den Fortisen! Har sikla på samme før
Liker den veldig godt selv, enda godt jeg har store håndledd, for det er et monster av en klokke i mine øyne! :p tar opp mye plass :) Men den forsvinner ut av samlingen en stund nå! Får vel se den igjen i løpet av neste år håper jeg! :D

fikk en del reimer lille julaften! :p her er en av dem.. kjempe tøft.. eneste er at den spenna er 10ganger for stor for den klokka! :p
DSCF2079.jpg

DSCF2073.jpg

Her var det skummelt stille! :O Men skjer vel litt ting her etter hvert håper jeg! Venter nå på totalt alt for mange klokker.. Haha.. Men dem trenger sårt et sted å bo!

Noen som har forslag til en fin klokke boks? Må ha plass til 10-12 klokker med størrelse opp til 50mm. Å helst ikke koste så mye mer enn én høvding..
Har sett igjennom Ebay, men ikke funnet noe noe jeg liker! =/ Mulig det er jeg som er dårlig på å lete.

Takker dafho for tipset om amazon. Jeg endte jo opp med en ny klokke i samme slengen, en som aldri stopper, en som stiller seg selv, en som har mange funskjoner, en som tåler mye juling.. ;D
DSCF2098.jpg

DSCF2114.jpg

DSCF2102.jpg

DSCF2108.jpg

DSCF2113.jpg

WS :D med litt klass på glasset ;)
DSCF2112.jpg

DSCF2109.jpg

Prøvde meg litt på noen lumeshots her, men ser jo nå etter jeg er ferdig at jeg tafset for mye på glasset på noen av klokkene, å noen av de andre er litt vell støvete! =/ Skal prøve å ordne det før neste gang! Ganske fornøyd at jeg i det heletatt fikk det til med detta dårlige kamerat mitt! ;)

ISO200 lukkertid 30" (som er 30 sekunder kanskje?):
DSCF2118.jpg

DSCF2119.jpg

DSCF2124.jpg

DSCF2123.jpg

DSCF2122.jpg

DSCF2121.jpg

DSCF2120.jpg

ISO100 lukkertid 30":
DSCF2126.jpg