Her var det mye fine dykkere, er kanskje ingen hemlighet hvilken jeg liker best! Du har tatt noen fantastiske bilder av subben, håper du fortsetter med det.
Enig med Mathfjeld, du tar noen fantastiske bilder Raymond! Ellers har du en meget flott samling dykkere, med min første kjærlighet, n/d Sub som kronen på verket!
Fin samling det her. Den Zodiac var en tøffing og Sub`en er jo bare helt nydelig. Med den på armen og en sigar i munnviken er ikke feil det
Flotte ur, spesielt begeistret for den nye Visiodaten din.
Flotte ur, spesielt begeistret for den nye Visiodaten din.
Er skikkelig fanboy av Visodate sjøl. Kult å ha både gammel og ny, hvorav ene med historie.
Mye fine klokker. For bare et års tid siden trodde jeg (som folk flest) at Seiko bare var billige quartzklokker. Nå vet jeg bedre, og synes alltid det er morsomt å se Seikosamlinger.
Hvilken bruker du forresten mest? Er det Rolexen eller er det en av Seikoene?
Takk runes!
Jeg bruker mest Seikoene på jobb og Rolexen er til etter arbeidstid og helgeklokken min!
Og når bruker du Tissot Visodate da, eller er de bare til pynt i boxen?
Spøk til side, du har en gøyal samling, og nå er ene rekka i boxen japanere og den andre sveitsere, kult
Både sort og orange monster og to visodater fra forskjellige årtusener Nå forstår jeg at visodate er for dressur det samme som monster er for divere, eller er jeg bare veldig trøtt?, det er veldig seint når jeg skriver dette.
Flott samling, med noe for enhver anledning hva er så det neste på ønskelisten?