Raymond 75's samling!

Enig med Mathfjeld, du tar noen fantastiske bilder Raymond! :) Ellers har du en meget flott samling dykkere, med min første kjærlighet, n/d Sub som kronen på verket!

Her var det mye fine dykkere, er kanskje ingen hemlighet hvilken jeg liker best! Du har tatt noen fantastiske bilder av subben, håper du fortsetter med det.

Enig med Mathfjeld, du tar noen fantastiske bilder Raymond! :) Ellers har du en meget flott samling dykkere, med min første kjærlighet, n/d Sub som kronen på verket!

Fin samling det her. Den Zodiac var en tøffing og Sub`en er jo bare helt nydelig. Med den på armen og en sigar i munnviken er ikke feil det :D

Tusen takk for fine ord alle sammen!:D Har noen prosjekter på trappene, så vi får se!;);)

Jeg elsker blå fargen på den Orienten der. Nydelig.
Flott samling med selve rosinen til slutt.
Gleder meg til å se fortsettelsen.

Min oppdaterte samling!

DSC_0216.jpg

Seiko SKX 009 med Wjean lenke!
DSC_0217.jpg

DSC_0218-6.jpg

Seiko "Blackmonster"
DSC_0219-7.jpg

DSC_0221-5.jpg

Seiko "Orangemonster"
DSC_0223-2.jpg

DSC_0222-1.jpg

Seiko SKZ 209
DSC_0225-2.jpg

DSC_0224-3.jpg

Tissot Seastar Visodate
DSC_0231-2.jpg

DSC_0230-1.jpg

DSC_0233-1.jpg

Tissot Visodate
DSC_0228-1.jpg

DSC_0229-1.jpg

"Duo Tissot"
DSC_0234-1.jpg

Rolex 14060m
DSC_0227-1.jpg

DSC_0226.jpg

Og til slutt Omegaen til min forlovede
DSC_0236-4.jpg

DSC_0235-1.jpg

Takk for oppmerksomheten!:D

Mye fine klokker. For bare et års tid siden trodde jeg (som folk flest) at Seiko bare var billige quartzklokker. Nå vet jeg bedre, og synes alltid det er morsomt å se Seikosamlinger.

Hvilken bruker du forresten mest? Er det Rolexen eller er det en av Seikoene?

Mye fine klokker. For bare et års tid siden trodde jeg (som folk flest) at Seiko bare var billige quartzklokker. Nå vet jeg bedre, og synes alltid det er morsomt å se Seikosamlinger.

Hvilken bruker du forresten mest? Er det Rolexen eller er det en av Seikoene?

Takk runes!

Jeg bruker mest Seikoene på jobb og Rolexen er til etter arbeidstid og helgeklokken min!:D

Takk runes!

Jeg bruker mest Seikoene på jobb og Rolexen er til etter arbeidstid og helgeklokken min!:D

Og når bruker du Tissot Visodate da, eller er de bare til pynt i boxen?
Spøk til side, du har en gøyal samling, og nå er ene rekka i boxen japanere og den andre sveitsere, kult:cool:
Både sort og orange monster og to visodater fra forskjellige årtusener:) Nå forstår jeg at visodate er for dressur det samme som monster er for divere, eller er jeg bare veldig trøtt?, det er veldig seint når jeg skriver dette.

Og når bruker du Tissot Visodate da, eller er de bare til pynt i boxen?
Spøk til side, du har en gøyal samling, og nå er ene rekka i boxen japanere og den andre sveitsere, kult:cool:
Både sort og orange monster og to visodater fra forskjellige årtusener:) Nå forstår jeg at visodate er for dressur det samme som monster er for divere, eller er jeg bare veldig trøtt?, det er veldig seint når jeg skriver dette.

Hei Jon Ali!
Du høres litt trøtt ut ja!:D he he!

Tissotene blir brukt til dress!;)