Rebus: Greg terger på seg tidssonens medlemmer..................

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
Hei. Sitter her i lett rødvinsrus og er ganske fornøyd med et klokkekjøp som er gjennomført på internettetttttt men som ikke kan realisere seg fysisk før om åtte uker - dreier seg om vintage.

Da klokken jeg har kjøpt skal hentes av undertegnede i midten av mars tenkte jeg da følgende: Hvorfor skal jeg sitte her og lide i stillhet. Hvorfor skal jeg alene kjenne kløen på venstrehånden - en verkebyll - et eksem - utslett. Vondt er det! Derfor lager jeg en liten pre-unboxing link. Skal denne linken ha livets rett bør den jo ha en essens - fylde - velger derfor å lage en liten rebus.

Hva har Greg kjøpt. stikkord:

Vintage.

år: 1965.

Rose

dykker

krone med krone

mangler krone på skive

undervannsbåt

gilt

er dette da mon tro......................

Redd jeg tok den etter de tre første ;)

Kanskje du bør endre tittelen til "JoLu og Rousp irriterer på seg Greg?" hehehe :D

Hva kan jeg gjøre........

Redd jeg tok den etter de tre første ;)

Kanskje du bør endre tittelen til "JoLu og Rousp irriterer på seg Greg?" hehehe :D

Omgitt av min ungeflokk på tre så klarte jeg ikke å lage den mensa---testen jeg ønsket. men - jeg er i hvert fall fornøyd med kjøpet. Tror jeg da. Om to mnd vil jeg kunne ta på - kjenne - føle dette herlige ur rundt armen. Da skal jeg skjerpe meg og lage en ordentlig unboxing tråd. Dette var vel egentlig bare et forsøk på å dele den gleden man har i kroppen når man VET at noe stort akkurat har skjedd. PS! Synes dere var flinke jeg

Til og med jeg klarte den - i rødvinsrus...
Uansett - dritlekker!!!
Gratulerer!:cool:

Jeg takker så mye.

Nyyydelig! Fantastisk farge, bra kasse. Tror du kommer til å få mye glede av den!

Er egentlig ganske enkelt skrudd sammen. Blir rett og slett påvirket av omgivelsene. Rett før GTG hos bjerke i oktober hadde jeg ingen formening om vintage i det hele tatt. Jadda, har to seamastere etter fattern og hans far men bortsett fra det har - hadde - jeg som nevnt ingen formening. Men så kom det diverse klokker frem på gtg og da ble jeg helt revet med. Ser at jeg ikke har økonomien til å bare kline til med en steve mcqueen så da måtte jeg lete litt mer. Har brukt tiden fra midten av oktober til å se på hva som finnes av skiver ect... Da jeg har en matt 16750 så fant jeg ut at det neste er gilt. Videre lette jeg innom diverse vintage ur selgere og så da at alt det jeg ønsker i en vintage rolex (som ville kostet 140 laken minst) fant jeg i tudor.

Grattis!

To måneder er lenge å vente, men du får kjøpe deg en "ventepølse" ;)