(Rebus) unboxing og på tide å øke snittalderen i skapet. Scroll nedover.

Gratulerer, dette er en fantastisk flott klokke, og reima passet utmerket så det ut som! :D
 
Grattis med kul klokke, men jeg tror jeg ville passet på litt så ikke datteren stikker av med denne... :)

For dere litt yngre her inne måtte jo opplevelsen av å treffe en slik vakker ung kvinne med dette mesterstykket på armen fått alle sikringer til å blåse umiddelbart...
 
Gratulerer med ei fantastisk flott klokke. Genial idé å ha en vintage rolex på dattera, muligheten for å få en wis som svigersønn øker i n'te potens da. :D
 
Gratulerer med nydelig klokke. Denne står på ønskelisten min.

Håper på en forklaring på rebusen. Hadde egentlig tenkt at jeg ikke skulle scrolle ned før jeg hadde klart alle bildene. Forsto (jedi)master, nipple og rootbeer (så jeg skjønte hvilken klokke det var), men forsto lite av resten. :confused:
 
Takk for engasjement og delt entusiasme og gratulasjoner

Gratulerer med nydelig klokke. Denne står på ønskelisten min.

Håper på en forklaring på rebusen. Hadde egentlig tenkt at jeg ikke skulle scrolle ned før jeg hadde klart alle bildene. Forsto (jedi)master, nipple og rootbeer (så jeg skjønte hvilken klokke det var), men forsto lite av resten. :confused:

Liten forklaring:
Første bildet var av " klokke tårnet" på observatoriet i Greenwich i England, standarden for GMT -
Andre bildet var av en master (jedi) som @runes skriver.
Bilde av Renee Zellweger som ofte flasher "nipples" på film
En telefonskive dvs dial
Og så Clint Eastwood som gjorde klokken kjent i Dirty Harry filmene og selv har den samme klokken privat.
Noen benevner også modellen som " Clint Eastwood"

Takk til alle med delt entusiasme som har vært stor, også hyggelig da denne klokken satt i et økonomisk perspektiv slett ikke er en " værsting".
 
Redigert av en moderator: