Tusen takk for alle hyggelige gratulasjoner. Gøy at så mange har sterke følelser for denne lille klokken. Jaeger-LeCoultre har virkelig truffet en nerve hos meg her, det er en usedvanlig vakker skapning.
Det er definitivt klasse over denne. Gratulerer.
Kontakt meg hvis/når den skal flippes.
Takk for det
@Bjorn! Men hva er det de sier på engelsk, ikke hold pusten
Gratulerer så masse med rålekkert klokke
@reim!
Dette blir en power høst med power moves. (Du kan alltids se på top gear)
Takker
@Entropy. Der sier du noe, kanskje dette er høsten for de store krafttak. Ellers var jeg gressenkemann og over snitt på byen på fredag, så lørdag gikk med til soving, to-tre episoder Top Gear og så til sentrum for å kjøpe klokke
Gratulerer så mye
@reim, rett og slett en helt utsøkt klokke ...gleder meg til å se den i dagens fremover
Takk
@Nessuno79 , og denne blir å se i dagens ja. Akkurat som din baklengsklokke, antar jeg
Grattis! Et meget godt valg
You would know,
@Anders Tusen takk for litt konsultasjon og mye inspirasjon. (Det samme gjelder for øvrig i høyeste grad
@Tore.)
Gratulerer! Utvilsomt en av mine favoritter.. Et av få dressur som gjør seg best i stål
Tusen takk,
@Skug. Jeg har også en forkjærlighet for den kritthvite skiven på denne kontra den litt duse kremnyansen på varianten i rødt gull. Og det er jo trivelig når sistnevnte klokke koster togangern
Når det er sagt er jeg jammen ikke sikker på hva jeg hadde gjort hvis noen ga meg begge klokkene og sa: "Velg én, du får ikke lov til å ta hensyn til prisen og denne klokken skal aldri selges."
Edit: Kritthvit skive er egentlig upresist, "sølvfarget" er mye mer riktig