Reim steps up his geim

Gratulerer! Utvilsomt en av mine favoritter.. Et av få dressur som gjør seg best i stål :)
 
Tusen takk for alle hyggelige gratulasjoner. Gøy at så mange har sterke følelser for denne lille klokken. Jaeger-LeCoultre har virkelig truffet en nerve hos meg her, det er en usedvanlig vakker skapning.


Det er definitivt klasse over denne. Gratulerer.

Kontakt meg hvis/når den skal flippes. :eek:

Takk for det @Bjorn! Men hva er det de sier på engelsk, ikke hold pusten :)

Gratulerer så masse med rålekkert klokke @reim!

Dette blir en power høst med power moves. (Du kan alltids se på top gear)

Takker @Entropy. Der sier du noe, kanskje dette er høsten for de store krafttak. Ellers var jeg gressenkemann og over snitt på byen på fredag, så lørdag gikk med til soving, to-tre episoder Top Gear og så til sentrum for å kjøpe klokke :)

Gratulerer så mye @reim, rett og slett en helt utsøkt klokke ...gleder meg til å se den i dagens fremover ;)

Takk @Nessuno79 , og denne blir å se i dagens ja. Akkurat som din baklengsklokke, antar jeg :)

Grattis! Et meget godt valg :mrgreen:

You would know, @Anders :) Tusen takk for litt konsultasjon og mye inspirasjon. (Det samme gjelder for øvrig i høyeste grad @Tore.)

Gratulerer! Utvilsomt en av mine favoritter.. Et av få dressur som gjør seg best i stål :)

Tusen takk, @Skug. Jeg har også en forkjærlighet for den kritthvite skiven på denne kontra den litt duse kremnyansen på varianten i rødt gull. Og det er jo trivelig når sistnevnte klokke koster togangern :) Når det er sagt er jeg jammen ikke sikker på hva jeg hadde gjort hvis noen ga meg begge klokkene og sa: "Velg én, du får ikke lov til å ta hensyn til prisen og denne klokken skal aldri selges." :)

Edit: Kritthvit skive er egentlig upresist, "sølvfarget" er mye mer riktig
 
Redigert av en moderator: