Jeg trenger en reim til min 16610. Den skal være skinn, den skal være brun, og den skal være av god kvalitet.
Kjør forslag!
Noen som har erfaring med Rubber B med Velcro/borrelås til 14060? Vurderer gummi til litt røffere turbruk for å spare clasp´n. Eller kanskje noen som har noen andre gode erfaringer?
Jeg trenger en reim til min 16610. Den skal være skinn, den skal være brun, og den skal være av god kvalitet.
Kjør forslag!
Jeg har hatt en slik til DaytonaC. Liker RubberB, men syns denne var litt snodig. Anbefaler heller Oysterflex med original lås, eventuelt RubberB med original lås.Noen som har erfaring med Rubber B med Velcro/borrelås til 14060? Vurderer gummi til litt røffere turbruk for å spare clasp´n. Eller kanskje noen som har noen andre gode erfaringer?
Har selv bestilt en slik, ikke mottatt ennå:
Jeg har hatt en slik til DaytonaC. Liker RubberB, men syns denne var litt snodig. Anbefaler heller Oysterflex med original lås, eventuelt RubberB med original lås.
Ikke at noen har spurt meg heller Men jeg syns brun skinnreim på Sub kan være kult jeg:Ikke det at noen har spurt etter min mening, men jeg synes brun skinnreim på Sub er stygt. Gå for en Tropic eller Rubber B istedet
Hvor har du fått tak i denne fine reimen?Ikke at noen har spurt meg heller Men jeg syns brun skinnreim på Sub kan være kult jeg:
Vis vedlegg 128531 Vis vedlegg 128532 Vis vedlegg 128533 Vis vedlegg 128534
Vis vedlegg 128536
Chapestnatostraps.com - sorry sent svar!Hvor har du fått tak i denne fine reimen?
Funker fett på 1680 generelt, og ikke minst på 5513:Ny Sub på lærreim? Nei.
Gammel sub på lærreim? Ja - spesielt JA - hvis den er en RedSub.