Reim trekker i grønt (Rolex Sea-dweller 16600)

Gratulerer med flott klokke!

En av mine favoritter. Det er fantastisk. Gratulerer :)

Tusen takk karer. @Greg, jeg mener å ha sett noen hint om akkurat dette i tidligere poster, ja :)

Nydelig, reim:) satt som et skudd!!!

Gratulerer så meget!

Gratulerer så mye, og helt enig med deg! ;)

Sweet, reim, SD er bare så riktig :)

Å halloien!!! Gratulerer! Sjalu nå jeg:(

Takker så mye! @Entropy, nå har du jo litt å trøste deg med da. Så lenge du har den PAM'en synes jeg ikke synd på deg :)

Grattis (igjen) med nytt Reim, og artig at den kom seg til et godt hjem:0) Og slapp å lide finn.no-døden ...;)

Ikke sant, det var nære på :)

Tipper dere blir "go-venner" :) Nydelig ur! Gratulerer så mye!

Gratulerer, lekkert :)

En av mine favoritt Rolexer dette. :cool:
Gratulerer så mye. :D

Grattis med en flott SD :D

Gratulerer - denne står på toppen av listen for tiden.

Dette er så pent. Gratulerer :)

Tusen takk, alle sammen!

Flott ur. Tror jeg kunne levd med den som min "sub" - om du forstår ...

Gratulerer så mye, Reim.

Takker, MM. Du har jo valgt "din" sub, og det er ikke akkurat noe i veien med den heller :)

Grattis med flott SD!

Wow, gratulerer! Digger Rolex :)

Gratulerer med et ur du bare kommer til å bli mer og mer glad i :D
Måtte jeg kun eie ett ur, hadde det blitt denne!

Takker så mye. Og @Rød, det virker absolutt som at SD-eiere får et sterkt bånd til klokken sin :)

Redigert av en moderator:
Vet du har hatt et godt øye til denne Reim, så denne unner jeg
DEG virkelig! Min har grodd godt fast i boksen og det tror jeg din kommer til å gjøre også. Rett og slett et pure urglede!!

En av mine favoritter fra Rolex. Alt er riktig med denne klokken! Nyt den, og ikke minst bruk den til alt!

Gratulerer :D

Gratulerer med nydelig sea-dweller, en klassiker og noe av det tøffeste i Rolex sin katalog. Veldig synd den ikke lages mer, men da blir den ihvertfall bare sjeldnere og kulere med årene. :D

Vet du har hatt et godt øye til denne Reim, så denne unner jeg
DEG virkelig! Min har grodd godt fast i boksen og det tror jeg din kommer til å gjøre også. Rett og slett et pure urglede!!

Takk for det Timekeeper. Du er ikke helt uten skyld i dette, jeg har hatt din på armen minst et par ganger og tenkt at denne kunne jeg leve fint med :)

Herlig klokke. Gratulerer!

Gratulerer så mye, virkelig flott:)
Liker denne bare mer og mer...

Gratulerer med klassiker! Helt nydelig og steintøft ur (god kombo)!

En av mine favoritter fra Rolex. Alt er riktig med denne klokken! Nyt den, og ikke minst bruk den til alt!

Gratulerer :D

Tusen takk!

Gratulerer med nydelig sea-dweller, en klassiker og noe av det tøffeste i Rolex sin katalog. Veldig synd den ikke lages mer, men da blir den ihvertfall bare sjeldnere og kulere med årene. :D

Takker. Denne etterlot seg nok et visst hull i katalogen ja. I hvert fall til 42mm-versjonen til Thomas kommer ;)

Grattis reim! Dette er bare rått og flott og helmax!

En av mine absolutte favoritter! Gratulerer så mye :D

Tusen takk, karer!

Tusen takk, alle sammen. @jacek , dette er nok den "ikke fullt så deep" forrige versjonen av Seadweller. I like it :)

2013-04-05090000_zpscbb5de60.jpg

Tusen takk, alle sammen. @jacek , dette er nok den "ikke fullt så deep" forrige versjonen av Seadweller. I like it :)

2013-04-05090000_zpscbb5de60.jpg

@reim du har nok rett, men jeg syns 1220m er nok dypt nok for meg. Jeg som er en land krabbe delux.. ;) ;) ;)

Uansett så er det en nydelig klokke.. Syns den er rå tøff.. Gratulerer igjen..

Gratulerer med en dødskul Sea Dweller! Denne kommer til å gi deg en god sommer :)