Jeg skal på backpackertur til India og Nepal i sommer og er usikker på hvilken klokke jeg skal ta med. Det står mellom Seiko Orange Monster og Doxa Sub 1000T. Begge er vanntette og robuste og burde tåle det meste som kunne dukke opp på en slik tur. Jeg kunne helst tenke meg å ta med Doxaen, siden det er det uret jeg liker best, men er bekymret for tyveri osv. Jeg har aldri reist i den delen av verden før så jeg vet lite om hvor stor risikoen er for for ran/tyveri. Doxa er ikke en verdenskjent merkevare som Rolex eller Omega, og utstråler ikke akkurat verdi. Men, om risikoen er stor for tyveri, vil jeg heller miste Seikoen.
Så derfor hendvender jeg meg til dere! Hvilke klokker reiser dere med og hvilken av mine alternativer ville dere valgt? Det hadde også vært spennende med reiseerfaringer og historier fra de av dere som evt har reist i Nepal og/eller India!
På forhånd takk for innspill!
Så derfor hendvender jeg meg til dere! Hvilke klokker reiser dere med og hvilken av mine alternativer ville dere valgt? Det hadde også vært spennende med reiseerfaringer og historier fra de av dere som evt har reist i Nepal og/eller India!
På forhånd takk for innspill!