Jeg fikk en Boxy dobbel winder i gave i sommeren 2015. Nypris lå på kr. 2.699,- etter hva jeg fikk vite av vedkommende jeg fikk den av. Funket greit frem til slutten av november 2015. Den ene winderen begynte så leve sitt eget liv med skrapelyder og klikkelyder. Hadde den på soverommet, så tenkte at dette burde jeg si ifra om og få reparert ettersom den fortsatt var under garanti.
Sendte dem en mail og fikk svar etter tre/fire dager. De var da raskt ute med å spørre om at ettersom det var lang behandlingstid, opp til 4 uker, om jeg ville ha prisavslag for å slippe å sende inn produktet. Dette var utenkelig for meg ettersom den skulle stå på soverommet, og lyden winderen lagde, måtte en være døv for å kunne sovne til. Se svaret fra dem:
"Reklamasjonssaker er en lang prosess, da først en sak skal opprettes, varen skal returneres, vurdering skal gjøres, og eventuell service og levering på verksted skal skje. Med andre ord kan dette ta hele 4 uker. Jeg kan derfor også foreslå at du i stedenfor mottar en kompansasjon for feilen, dvs. en rabatt på det allerede kjøpte produktet."
Jeg sendte derfor produktet tilbake jf. informasjonen jeg ble gitt. Fikk aldri noen bekreftelse på at varen var mottatt i retur og heller ingen oppfølging. 05.01 kontaktet jeg dem igjen og spurte hvordan det lå ann. Ingen svar fra service pga julen. Greit nok tenkte jeg. Slik fortsatte maset fra meg med 3 ukers mellomrom frem til idag da jeg fikk min endelige svar. De fant ingen feil på produktet og skal sende det i retur. Bombe tenkte jeg. Tok 13 uker for et firma å finne ut dette. Må være rare lyder og noe galt med hodet mitt, konas og alle andre som har vært i samme etasje tydeligvis.
Blir spennende å få produktet i retur. Er jeg heldig kommer det vel før påskeferien.
Litt over middels frustrert over kundeservicen til dette nettstedet og håper ingen på dette forumet er involert eller har direkte tilknytning dette selskapet. Jeg fraråder alle på TS til å la være å handle hos klokkegiganten.no om en ikke da tilfeldigvis elsker å vente om noe skulle gå galt.
Det settes pris på innspill eller erfaringer fra andre. Får kanskje litt ro i sjela av det.
Sendte dem en mail og fikk svar etter tre/fire dager. De var da raskt ute med å spørre om at ettersom det var lang behandlingstid, opp til 4 uker, om jeg ville ha prisavslag for å slippe å sende inn produktet. Dette var utenkelig for meg ettersom den skulle stå på soverommet, og lyden winderen lagde, måtte en være døv for å kunne sovne til. Se svaret fra dem:
"Reklamasjonssaker er en lang prosess, da først en sak skal opprettes, varen skal returneres, vurdering skal gjøres, og eventuell service og levering på verksted skal skje. Med andre ord kan dette ta hele 4 uker. Jeg kan derfor også foreslå at du i stedenfor mottar en kompansasjon for feilen, dvs. en rabatt på det allerede kjøpte produktet."
Jeg sendte derfor produktet tilbake jf. informasjonen jeg ble gitt. Fikk aldri noen bekreftelse på at varen var mottatt i retur og heller ingen oppfølging. 05.01 kontaktet jeg dem igjen og spurte hvordan det lå ann. Ingen svar fra service pga julen. Greit nok tenkte jeg. Slik fortsatte maset fra meg med 3 ukers mellomrom frem til idag da jeg fikk min endelige svar. De fant ingen feil på produktet og skal sende det i retur. Bombe tenkte jeg. Tok 13 uker for et firma å finne ut dette. Må være rare lyder og noe galt med hodet mitt, konas og alle andre som har vært i samme etasje tydeligvis.
Blir spennende å få produktet i retur. Er jeg heldig kommer det vel før påskeferien.
Litt over middels frustrert over kundeservicen til dette nettstedet og håper ingen på dette forumet er involert eller har direkte tilknytning dette selskapet. Jeg fraråder alle på TS til å la være å handle hos klokkegiganten.no om en ikke da tilfeldigvis elsker å vente om noe skulle gå galt.
Det settes pris på innspill eller erfaringer fra andre. Får kanskje litt ro i sjela av det.