Rembytte på en søndag

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Etter gårsdagens smaking av årets juleøl føltes det riktig med en rolig dag inne, og dermed ble det anledning til å få gjort unna noen remskifter jeg hadde tenkt på en stund. Så: strap change sunday :D Bruker endel gummi-remmer om sommeren, men nå er det på tide med skinn igjen.

Fra
Klokkebilder544.jpg

til
Klokkebilder546.jpg

Fra
Klokkebilder549.jpg

til
Klokkebilder552.jpg

Fra
Klokkebilder559.jpg

til
Klokkebilder561.jpg

Og dermed fra
Klokkebilder555.jpg

til
Klokkebilder566.jpg

Veldig fornøyd med mesh på Speedyen, men det er jeg jommen meg på SMen også. Altså må jeg vel kjøpe meg en Omega mesh til.

Klokkebilder577.jpg

Mye pent Anders! Spesielt den SMen er griselekker :) Hadde meg en runde med demontering og vasking av lenker i går, skikkelig kosearbeid :)

Veldig kult, Anders!
Takk for at du tok deg tid til å poste bildene.
Mange fler av dine jeg gjerne ser mer av....:D

Kult!

Jeg også har akkurat lagt om til vinterremmer, men da leverer jeg til urmakeren.. Blir så gal i ryggen av det;)

Paneraien vil hvertfall stå i stil med nissekostymet. :p
Den ser griselekker ut!

Hehe, den er ikke fullt så rød som den ser ut til. Tydligvis har jeg forskjellig kalibrerte skjermer hjemme og på jobb. Her på jobb ser den sprutrød ut, hjemme liknet den mer på den virkelige brunfargen :D

...ja, med nesten 10 blå er det på tide med vinterskift...:)

Mye bra klokker Anders, hva har du egentlig ? har du lagt ut samlingen din noe sted ? nysgjerrig...

...ja, har jo sett noen da..:grin:

Virker som vi har noenlunde samme "smak" når det gjelder klokker..;)

Hehe, den er ikke fullt så rød som den ser ut til. Tydligvis har jeg forskjellig kalibrerte skjermer hjemme og på jobb. Her på jobb ser den sprutrød ut, hjemme liknet den mer på den virkelige brunfargen :D

Da må jeg nok kalibrere litt.
Her er den knall rød, synes det så veldig stilig ut, kan ikke si at jeg har sett en Panerai med en slik rem før.

Tror det er på tide å få bestilt seg noen remer snart.:cool:

Synd, det hadde jo vært praktisk med rød rem til elgslakting ;)
Men en brun eller sort 'gator rem står høyt på ønskelisten til jul til min PAM111.