Remmer i størrelsen 15mm

Medlem
22. jan. 2014
Sted
København
Hei godtfolk!

Skal i ekte TS-ånd gi kæresten noen remmer til sin Longines i årets julekalender, men bredden er utrolige 15mm! Det er vansklig nok å finne 14 og 16 i de riktige fargene, men 15 er jo klin umulig. Så mitt spørsmål rundt dette er todelt.

1) Gitt at jeg ikke finner 15mm remmer (det er i all hovedsak snakk om hvit nato og hvitt lær), er det da best å finne noen i 14mm og ha litt slingringsmonn, eller å presse 16mm inn..? Tenker at siden lær er et dynamisk materiale, så vil det kanskje fungere (og se) bedre (ut) enn NATO?

2) Er det noen som har noen utrolig gode tips på hvor jeg kan finne hvit NATO? For har sjekket Ebay, Amazon, og alle de "store" klokkerem-sidene uten de store resultatene.

Ha en fremdeles fin dag! :)

Jeg bruker 20mm på 19mm, både nato og perlon, ser helt supert ut det! Bruker også 20mm perlon på 18mm klokker. 16mm vil passe ypperlig, men er usikker på hvor du får tak i det :) Lykke til

Arcticboy her har et stort utvalg av oddetallsremmer i butikken. Send en pm til ham og så finner dere ut av det. Ser du er i dk men en rem kan fint sendes i en konvolutt. Lykke til :)