Tenkte jeg kunne lage til en liten tråd hvor man kan legge ut bilder av forskjellige remmer og slikt man prøver på GWen sin. Oppfordrer alle andre med samme klokken til å gjøre det samme i denne tråden.
Bare for å sette standarden har jeg ikke en gang pusset klokken før jeg tok bildene, her er det remkombinasjoner som gjelder, ikke detaljbilder av klokken!
Legg gjerne ut både bra og dårlige komboer, alltid greit med masse referanser!
Omega SMP lenke (Byttes gjerne i en orginal Omega oyster style lenke)
-En litt tøffere look enn den orginale lenken.
Hirsch Grande Duke, sort med rød kontrast
-Denne likte ikke jeg hvertfall.
Hirsch Duke honey brown
-Veldig fornøyd med denne. Brukes såpass hyppig at jeg vurderer å skaffe meg en krokodillerem i tilsvarende farge. Tar gjerne i mot tips til hvor jeg kan finne noe av bra kvalitet.
Untitled by rousp1, on Flickr
Nato, grå og svart
-Liker den faktisk ganske godt på nato. Et begagelig alternativ
Zulu, svart
-Kanskje litt kjedelig, brukes av og til
Ukjent, mørk brun med hvit kontrast
-Remmen er av såpass dårlig kvalitet at jeg ikke helt klarer å bestemme meg for om det ser bra ut eller ikke
Ps. Jeg tar gjerne i mot tilbakemeldinger og forslag til forskjellige kombinasjoner!
Bare for å sette standarden har jeg ikke en gang pusset klokken før jeg tok bildene, her er det remkombinasjoner som gjelder, ikke detaljbilder av klokken!
Legg gjerne ut både bra og dårlige komboer, alltid greit med masse referanser!
Omega SMP lenke (Byttes gjerne i en orginal Omega oyster style lenke)
-En litt tøffere look enn den orginale lenken.
Hirsch Grande Duke, sort med rød kontrast
-Denne likte ikke jeg hvertfall.
Hirsch Duke honey brown
-Veldig fornøyd med denne. Brukes såpass hyppig at jeg vurderer å skaffe meg en krokodillerem i tilsvarende farge. Tar gjerne i mot tips til hvor jeg kan finne noe av bra kvalitet.
Nato, grå og svart
-Liker den faktisk ganske godt på nato. Et begagelig alternativ
Zulu, svart
-Kanskje litt kjedelig, brukes av og til
Ukjent, mørk brun med hvit kontrast
-Remmen er av såpass dårlig kvalitet at jeg ikke helt klarer å bestemme meg for om det ser bra ut eller ikke
Ps. Jeg tar gjerne i mot tilbakemeldinger og forslag til forskjellige kombinasjoner!