Hei! Hvordan og hva bruker dere til å rengjøre gummirem fra Panerai?
A andersm Medlem 16. feb. 2014 Innlegg 32 Sted oslo 18. feb. 2018 #1 Hei! Hvordan og hva bruker dere til å rengjøre gummirem fra Panerai?
Preacher Medlem 16. juli 2013 Innlegg 7.679 Sted Noreg 18. feb. 2018 #2 andersm skrev: Hei! Hvordan og hva bruker dere til å rengjøre gummirem fra Panerai? Klikk for å utvide... Jeg har ikke gummirem fra Panerai, men jeg bruker tannbørste og zalo i varmt vann på mine Isofrane. Reaksjoner: Tom Henriksen
andersm skrev: Hei! Hvordan og hva bruker dere til å rengjøre gummirem fra Panerai? Klikk for å utvide... Jeg har ikke gummirem fra Panerai, men jeg bruker tannbørste og zalo i varmt vann på mine Isofrane.
A andersm Medlem 16. feb. 2014 Innlegg 32 Sted oslo 18. feb. 2018 #3 takk! Etter at den gamle remmen sprakk litt her og der (ingen store sprekker) vil jeg gjerne unngå at det skjer igjen. Noen mener såpe tørker ut gummien og den blir tørr og sprø på sikt? Stemmer dette eller er det bare skrøner?
takk! Etter at den gamle remmen sprakk litt her og der (ingen store sprekker) vil jeg gjerne unngå at det skjer igjen. Noen mener såpe tørker ut gummien og den blir tørr og sprø på sikt? Stemmer dette eller er det bare skrøner?
Tom Henriksen Medlem 23. nov. 2010 Innlegg 2.023 Sted Asker 18. feb. 2018 #4 Tror uttørking og sprekker stort sett kommer av: Kvalitet og UV påvirkning (sollys). Reaksjoner: andersm
Dr. Fiddy Medlem 8. sep. 2013 Innlegg 1.681 Sted Trondheim 18. feb. 2018 #5 Jeg bruker varmt såpevann og myk tannbørste. Fungerer veldig bra Reaksjoner: andersm
Tubbs Støttemedlem Medlem 24. okt. 2017 Innlegg 799 Sted Stavanger 19. feb. 2018 #6 Bruk ikke Zalo. Det tar ut fett og oljer og gjør at gummi blir uttørket. Reaksjoner: Tom Henriksen
A andersm Medlem 16. feb. 2014 Innlegg 32 Sted oslo 19. feb. 2018 #7 bruker du da ikke såpe i det hele tatt? @Tubbs
Tubbs Støttemedlem Medlem 24. okt. 2017 Innlegg 799 Sted Stavanger 20. feb. 2018 #8 andersm skrev: bruker du da ikke såpe i det hele tatt? @Tubbs Klikk for å utvide... Jeg bruker kun milde amoniakkfrie såper
andersm skrev: bruker du da ikke såpe i det hele tatt? @Tubbs Klikk for å utvide... Jeg bruker kun milde amoniakkfrie såper