Resultatet av for mange timer på tidssonen!!

Gratulerer med en flott Explorer! :)
Regnet egentlig med å se en smurf :D

Du fikk da se smurf:cool: Ekte smurf til og med, ikke bare en middelmådig mye tyngre utgave fra sveits. Min smurf er sikkert mer nøyaktig også:rolleyes:

Ble akkurat for sein til å kjøpe din explorer, men dukket heldigvis opp en til!!

Gratulerer med Rolex. :) Exp polar har vært inn og ut av min "vil ha" liste med jevne mellomrom i lang tid. Regner med du kommer til å bli eldig fornøyd med den!

Gratulerer! Jeg er ikke sikker på om denne etter min mening er Rolex' fineste design noensinne, men den er definitivt innenfor top 3. Nydelig klokke i perfekt størrelse!

Gratulerer! Jeg er ikke sikker på om denne etter min mening er Rolex' fineste design noensinne, men den er definitivt innenfor top 3. Nydelig klokke i perfekt størrelse!

Var nylig innom hyggelig AD i Manchester og hadde denne og den nye modellen av og på armen. Jeg synes denne passer mitt spinke håndledd bedre. Er litt svak for den oransje viseren på den nye modellen, men får heller spare mange mange mange år og kjøpe en 1655 hvis det skal inn en til:cool:

Takk for alle gratulasjoner, etter en lenkejusterings date på Håkon Lian etter jobb blir dere nok plaget av denne på dagens klokke i lang lang tid:)