Rett pris uten boks og papirer?

Jeg vil si optimistisk priset uten boks og papirer. Bruktprisen på denne modellen med full pakke har vel ligget relativt stabilt på mellom 4-5k dollar på utenlandske forum de siste årene. Men som han sier. Det er sjelden det kommer noen til salgs, så...
 
er det en bra modell? er ikke så mye inne i panerai verden?

bra urverk, safirglass? mener det sto det på nettet
 
Painted tobacco dial og titanium er en ikke alt for vanlig kombinasjon i Panerai verdenen...

c84949a4.jpg


...og er en kombinasjon som i hvert fall jeg liker veldig godt :)
 
Painted tobacco dial og titanium er en ikke alt for vanlig kombinasjon i Panerai verdenen...

Men alle PAMs med brun eller blå skive er vel nå titan/gull? Tror ikke de leverer noen modeller i stål uten sier skive lenger...
 
Men alle PAMs med brun eller blå skive er vel nå titan/gull? Tror ikke de leverer noen modeller i stål uten sier skive lenger...

Det tror jeg du har rett i. Men titan og brun skive er en uslåelig kombinasjon. Må innrømme at jeg savner min 118 av og til. En 351 hadde vel hjulpet litt.

1263409958587_Pam_351_Front.jpg


...Ligger en ute til 6600 usd på Paneristi. (sikle)
 
Men alle PAMs med brun eller blå skive er vel nå titan/gull? Tror ikke de leverer noen modeller i stål uten sier skive lenger...

...så vidt jeg har skjønt det så er det stort sett sandwich dial - ikke painted - som produseres for tiden...