"Review" av Rolex Explorer II 216570 "Polar"

Hvis det havner en hvit Explorer II i boksen min en dag, så sender jeg regningen til deg! ;)

(Takk for inspirerende sikle-fremkallende review!)
 
Det er påske - og da ble Explorer II Polar hentet frem i ettermiddag. Det er noe med den hvite urskiva, det hvite datofeltet og den latterlige gode lesbarheten på urskiva. :)

Har pakket tursekken og primus til tur i morgen i fjæresteinene. Gleder meg.

Noen review-forlengende bilder:

11055696_1378892382412312_2058361044_n.jpg


11055689_807885245961728_347227334_n.jpg
 
Elendig review. Er jo ingen teknisk review, er kun en personlig rabling av hvorfor du kjøpte denne klokka, hva du synes om den da og hva du synes om den i dag.

Hehe... fra spøk til alvor. Aldri vært min favoritt, men nå fikk jeg også lyst på Explorer 2 som sommerklokke. Og kanskje i svart også, som høstklokke ;) Flotte bilder som vanlig.
 
Fantastiske bilder - bare å fortsette:)

Du har et knippe flotte Rolexer som utfyller hverandre bra, men hvilken er din favoritt? Syns jeg oftest ser bilder av denne og Suben med feil farge i en av linjene. Du har vel kanskje uttalt 14060m two-liner, fremdeles korrekt?
 
Fantastiske bilder - bare å fortsette:)

Du har et knippe flotte Rolexer som utfyller hverandre bra, men hvilken er din favoritt? Syns jeg oftest ser bilder av denne og Suben med feil farge i en av linjene. Du har vel kanskje uttalt 14060m two-liner, fremdeles korrekt?

Takker.

Jeg trodde jeg hadde en favoritt, men innser at jeg ikke har det lenger. Alle har vært favoritt - og da innser man at ingen er det. Jeg liker å rotere, så slik sett så finner jeg alltid en favoritt. :)
 
Selv om mange har kommentert dette, så synes jeg det er på sin plass å påpeke "damn!" det var noen skikkelig gode bilder du har tatt. Jeg tror E II Polar nok ikke komme til å bli mitt ur, men du har virkelig lykkes med å fremstille den i et best mulig lys.

Tør jeg spørre hva slags kamera/objektiver du har brukt?
 
Selv om mange har kommentert dette, så synes jeg det er på sin plass å påpeke "damn!" det var noen skikkelig gode bilder du har tatt. Jeg tror E II Polar nok ikke komme til å bli mitt ur, men du har virkelig lykkes med å fremstille den i et best mulig lys.

Tør jeg spørre hva slags kamera/objektiver du har brukt?

Takk. 5 av bildene i tråden er tatt med mobil. De øvrige er tatt med mFT-kamera. Det viktigste er lyset og bruk av noen hvite ark. :)