Trenger noen rimelige skinnreimer til klokker alla Seiko og sånt. Kom over denne siden som virket bra. Problemet er at de ikke sender til Norge. Er det noen som vet om merker eller nettsider som har rimelige greie skinn reimer til mellom 100-200 kr? Har sett på ebay etter Hirsch, men det ble ikke så billig når amerikanerne skal ha 100 kr for å sende en stakkar reim.
Nei, det ble ikke vintage denne gang. Det ble et helt nytt Seiko dressur. Må ha noe som tåler litt juling når jeg skal på vannet til våren.
Seiko 5 urene skal visstnok gå veldig presist. Selv har jeg aldri hatt en Seiko så det blir spennende å se om den lever opp til forventningene. Til 325 kr ferdig shippet fra England kan ikke være så alt for gale?
En meget bra pris! Seiko 5 klokkene har samme urverk som blant annet Seiko Orange/black Monster. Monsteret mitt går hvertfall 30 sek for raskt i døgnet om ikke mer, men jeg har hørt om de som har vært heldige og fått en som går nesten spot on. Når fabrikasjonsprosessen er helautomatisert og urverket aldri har sett menneskehender er det vel nødt til å bli litt lotto Det er uansett et urverk som er ekstremt rimelig og robust i sin enkelhet
på vannet til våren? i dressur? det krever en forklaring...
plukket selv opp en Seiko Alpinist her forleden som tidligere har tilhørt TS medlem tombs,
et flott ur men føltes kanskje litt lite på hånden, blir vel vant til det etterhvert, 46 mm Breitling Heritage brukte jeg i ett år og musklaturen i venstre hånden bærer preg av det ennå...