Roadshow...... . . EU

chronometer

Støttemedlem
Medlem
6. aug. 2010
Sted
Oslo Akershus
Nå er det bare å ta turen til Østfold. Der blir dere kvitt gamle Rolexer og Omegaer som samler støv. Ps. Jeg betaler 4k for en pre 1960 SUB :)

Annonse i dagens Østlandets Blad

4cdf76c4.jpg

ae16b827.jpg

Her kan man virkelig tjene noen kroner ja. Om du trenger litt ekstra feriepenger Frodo får du sikkert HVERTFALL 10k for milsuben.

Jeg håper INGEN går på den smellen og godtar den latterlige summen de tilbyr.

Problemet er selvsagt at de ikke kan betale markedspris for klokkene, de må kalkulere inn potensielle frankens, reparasjoner og ikke minst profitten.

Tror mange av dere ville blitt negativt overrasket over hva en rolex er verdt som innbytte objekt og sånn sett kutter disse folka ut et mellomledd.

Når det er sagt, de er usedvanlig sleipe og jeg får litt vondt i magen som posteren over her når jeg tenker på hvor mange fantastiske klokker de har lurt fra eldre, uvitende mennesker.

Her kan man virkelig tjene noen kroner ja. Om du trenger litt ekstra feriepenger Frodo får du sikkert HVERTFALL 10k for milsuben.

Jeg håper INGEN går på den smellen og godtar den latterlige summen de tilbyr.

10k!!!!!
Jeeeez!!!
Er den verdt så mye??!!

Like før jeg kastet meg på Goldwingen, tok med de feriepengene jeg ikke har og satte kursen for Østfold - men så oppdaget jeg at de kjøpte klokker.

Filler'n au...

Slapp av minute...

Like før jeg kastet meg på Goldwingen, tok med de feriepengene jeg ikke har og satte kursen for Østfold - men så oppdaget jeg at de kjøpte klokker.

Filler'n au...

Det er nettopp det som er så genialt med disse roadshowene, noe for en hver smak. I første akt får du gleden av å selge. Hvis du venter til andre akt, er jeg ganske sikker på at disse menneskene er villige til å selge deg et ur også. OG, vet du HVA? Ved et eventuelt kjøp så SLIPPER du mest å kjøre goldwing hjem igjen :) PS! Du slipper mest sannsynligvis ferie i år også.

Tror jeg hadde holdt meg til å selge IWC til denne karen. Min 25k virker jo streight nok.

Håper at det ikke var mange som lot seg lure av disse folka...

Jeg synes det var en ok pris for en sub fra rundt 60-tallet med 32 lapper....helt til det gikk opp for meg at det stod 3200..:( tror jeg hadde styrt unna disse menneskene ja. Mye bedre at vi "flipper" ur internt på forumet, da blir det på en måte i gjengen uansett...:)

Ingen som tilfeldigvis tok turen? Eventuelt noen som kjenner til folkene bak?

Send meg gjerne en PM dersom noen har noe info :)

Filler'n au...

Du kunne jo reist dit for å kuppe noen av kundene deres, er jo ikke veldig dyrt å overby dem:p

Eventuelt noen som kjenner til folkene bak?

Fra hjemmesida:

"Roadshow EU is a family owned business. The Directors are Morne Botes, Shani Petzer, Ewil Botes and Christopher Walsh. We donate 10% of our Profit to Charity every year. The Great Ormond Street Children Hospital in London is our chosen Charity. YOU CAN VIEW ALL OUR FINANCIAL DETAILS ON THE UK GOVERMENT WEBSITE: http://www.companieshouse.gov.uk/”

Selger man uret sitt for en billig penge til disse gutta kan man trøste seg med at en tidel av profitten går til et barnesykehus. ;)