Rolex 14060M

Hvem er det som har lekket bildene fra utdrikkingslaget mitt???

Fra spøk til alvor, jeg klarer ikke helt å se for meg hvordan 114060 med maxi-case vil bli, så jeg følger deg helt på tanken at å skaffe en 14060m nå mens den fortsatt er tilgjengelig hos AD...
 
Når det dreier seg om en kurant modell som sjelden blir liggende lenge i butikken tviler jeg på at det er mye rabatt å hente.
Men den som intet våger, intet vinner.
Personlig hadde jeg nok tatt en telefon til et par andre bare for å sjekke hva differensen evt. kan være.
Så kan du jo ta en avgjørelse på om de sparte kronene veier opp for et "avstandsforhold" til AD.:)

Synes forøvrig at 14060M er en helt fantastisk klokke.:D

Du har et godt poeng der UJU.
Må nok ta noen telefoner å høre hvilket tilbud de kan gi meg.
 
Sveitserfrancen har gått bittelitt ned, men jeg vet at flere AD´er sliter med å gi rabatter, da avansen er spist opp av den sterke francen.

Men, ta noen telefoner rundt og spør :) Noen er kanskje villige til å gi litt rabatt for å få deg som kunde senere, uansett.

For øvrig er det, foreløpig, ingen signaler som sier at 14060 skal ut av produksjon med det aller første. Men, jeg håper personlig at det kommer en 114060 på Basel-messen i mars :)

PS: UJU; de bildene fra den GTG´en skulle IKKE offentliggjøres! Jeg har, for øvrig, slanket meg siden det bildet ble tatt!
 
Hæ? 14060M er den forrige modellen Sub uten dato, ikke sant?

To forskjellige personer hos Bjerke på Karl Johan fortalte meg for en måned siden at den var gått ut av produksjon og umulig å få tak i.
 
Hæ? 14060M er den forrige modellen Sub uten dato, ikke sant?

To forskjellige personer hos Bjerke på Karl Johan fortalte meg for en måned siden at den var gått ut av produksjon og umulig å få tak i.

Etter hva jeg har hørt er den mulig å få tak i. 14060M er den siste modellen av Sub ND ja. Det var litt forundring en periode da Rolex hadde tatt den vekk fra hjemmesiden sin. Den er nå tilbake som 14060M, det var noen uker den stod oppført som M14060M, men dette er endret nå.
 
Etter hva jeg har hørt er den mulig å få tak i. 14060M er den siste modellen av Sub ND ja. Det var litt forundring en periode da Rolex hadde tatt den vekk fra hjemmesiden sin. Den er nå tilbake som 14060M, det var noen uker den stod oppført som M14060M, men dette er endret nå.

Jada, det er det mulig å skaffe 14060M, men tror klokken nesten har blitt bestillingsvare hos AD-ene. Dette til tross, rabatter er det alltids mulig å få ;)
 
Større pupper, Mathfjeld?

Hehe. Denne må du forklare. I`m a bit slow you see..

Det er vel et velkjent fenomen at selgerne(med noen unntak) hos Bjerke gir pupperabatt, på lik linje med Brilleland's aldersrabatt;)
 
Ah. Nei prøver å ikke spille på mine fortrinn på den måten. De som gir rabatt grunnet pupper har også baller, det er de jeg pleier å feste grepet rundt, og holde på til det rabattene stammes ut av gebisset.

Fra fleip til fakta. Jeg er ganske sikker på at jeg vet hvorfor Bjerke er såpass strenge på rabattene, og jeg tror jeg har en løsning på å omgå det. Men det får vi kansje aldri vite:)
 
Hahaha.
Bumpe-bonanza om dagen ja...:p

Har snakket med Atle hos Bjerke. De kan skaffe 14060M på bestilling til 41.400,-

Det var tider det...:oops:

23188.jpg

Siden det opprinnelige bildet av manboobs forsvant. Here you go....Thank me later...

man-boobs-250x245.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Savner Atle og tiden man kunne kjøpe ett par, tre Rolex'er for én månedslønn.
 
Hva med Atle da? Må ha en tidsmaskin for å finne han......
Om mannen har pakket snippesken og vandret heden, så har du et problem ja. Og det er gjerne sånn det blir når de yngre kreftene overtar - de som kun lever for antall solgte klokker, ikke faste kunder som kommer igjen år etter år. Eller uke etter uke, som enkelte her inne bedriver :rolleyes:
 
Om mannen har pakket snippesken og vandret heden, så har du et problem ja. Og det er gjerne sånn det blir når de yngre kreftene overtar - de som kun lever for antall solgte klokker, ikke faste kunder som kommer igjen år etter år. Eller uke etter uke, som enkelte her inne bedriver :rolleyes:

Atle var ikke så gammel. Selv om han hadde nada hår på hodet.