Klokka ser ut til å være upolert og i fin stand. Urverket kan vel trenge en rens om det ikke er gjort, da nærmer vi oss 40.000 uten sertifikat. Litt i overkant.
Uansett ikke rart den står usolgt, den siste meldinga han kommer med er ikke akkurat salgsfremmende.
Ligger en tilsvarende blå ute nå til 29k. Den har i tillegg fått en service i år.
Generellt er nok ikke two-tone klokker de letteste å selge, så med mindre du virkelig virkelig har lyst på en, se deg heller om etter en vanlig SS sub. For 30k får du en meget bra en, når du ikke må betale for gullet i tillegg.
Ligger en tilsvarende blå ute nå til 29k. Den har i tillegg fått en service i år.
Generellt er nok ikke two-tone klokker de letteste å selge, så med mindre du virkelig virkelig har lyst på en, se deg heller om etter en vanlig SS sub. For 30k får du en meget bra en, når du ikke må betale for gullet i tillegg.
Takk for tilbakemelding. Ser etter en sub(tror jeg). Klarer ikke helt å bestemme meg. Er relativt ferski Rolex verden. Har en Breitling Blackbird fra før. Og når jeg kjøpte den våknet virkelig interessen til liv. Føler sub er det neste jeg vil gå for. Men er jo så mange forskjellige
Takk for tilbakemelding. Ser etter en sub(tror jeg). Klarer ikke helt å bestemme meg. Er relativt ferski Rolex verden. Har en Breitling Blackbird fra før. Og når jeg kjøpte den våknet virkelig interessen til liv. Føler sub er det neste jeg vil gå for. Men er jo så mange forskjellige
Det er forsåvidt endel forskjellige modeller, men er det en standard brukt sub du er på jakt etter er det gjerne modellene 16610 (med dato) eller 14060 (uten dato) du i første omgang kan holde utkikk etter. Noen 'må' ha dato, andre setter pris på den renere designen på den uten dato. Begge er meget ettertraktet og du går neppe feil med hverken den ene eller den andre.