Rolex Cellini 1991

Hei og velkommen til galskapen:D
Flott ur og litt av ett funn du har kommet over.

Var jeg som anbefalte Christian å lage en tråd her, siden han søkte kunnskap om uret. Solgte forumet så godt jeg kunne til han med anbefalinger om personer som sitter på mengder av info de gladelig deler, så håper bare at jeg ikke har fart med løgn;)

Er det gull eller stål? Litt vondt å se av bildene. Manuelt opptrekk? Sånn ca. størrelse?

Ut fra det jeg kan se på www.chrono24.com , så ser prisen helt grei ut, inngraveringen på baksiden tatt i betraktning. Tror ikke markedet er så altfor stort på disse klokkene, så ikke bli skuffet om du kanskje må noe ned i pris for å få solgt den. Men, personlig ville jeg ha latt den ligge til den prisantydningen, og sett hvilke bud som evt. kommer inn :)

Ut fra det jeg kan se på www.chrono24.com , så ser prisen helt grei ut, inngraveringen på baksiden tatt i betraktning. Tror ikke markedet er så altfor stort på disse klokkene, så ikke bli skuffet om du kanskje må noe ned i pris for å få solgt den. Men, personlig ville jeg ha latt den ligge til den prisantydningen, og sett hvilke bud som evt. kommer inn :)

Ok, da prøver jeg det.
Takk!

Mitt inntrykk er at såkalte "jubileumsur" er vanskelige og selge. At ditt er en Rolex vil nok gi det en
fordel, og prisantydnigen virker ok. Men hvis du vil kvitte det fort og gæli så må du nok gå ned til
en pris noe under 10K Lykke til med salget:D

Mitt inntrykk er at såkalte "jubileumsur" er vanskelige og selge. At ditt er en Rolex vil nok gi det en
fordel, og prisantydnigen virker ok. Men hvis du vil kvitte det fort og gæli så må du nok gå ned til
en pris noe under 10K Lykke til med salget:D

Skal se ann responsen, men ikke umulig jeg forsøker det!

+1, hvorfor selge? Den har litt affeksjonsverdi, eller? Bør ikke være store jobben å polere bort graveringen evt, ser ikke dyp ut.

+1, hvorfor selge? Den har litt affeksjonsverdi, eller? Bør ikke være store jobben å polere bort graveringen evt, ser ikke dyp ut.

Den har ikke i noen stor grad stor affeksjonsverdi, av diverse årsaker :).
Hadde gjort seg med litt ekstra til ferien og, men vi får se!