Rolex comex

Tja, akkurat mike wood har jeg lest nok godord om til at jeg hadde sendt ham klokken med UPS om han hadde følt for å ta en titt, men det er meg og ikke noe jeg nødvendigvis anbefaller ;).

(Men han var mellommann mellom to vilt fremmede hvor han fikk inn ca 600.000 norske på sin konto og kunne strengt bare stukket av. Needless to say, dealen gikk finfint for alle involverte parter :))

Kanskje det var en annen mike...
Ellers får kanskje krype til korset å sende ham en mail og beklage min dengang ungdommelige uvitenhet. (32 er som ungdom å regne, ikke sant?):D

Bilder som requested

"beviset" på att dette er en Comex sub modell 5514 (ikke det at det ikke går an å fake det)

Tidligere i posten var det noen som lurte på om hydrogen ventilen kanskje var skadet (tror ikke det). Close up her:

Motsatt side. Crown:

Ikke så veldig zoom det der ser jeg. Prøver igjen

Comex på Comex brosjyre fra 1975 :)

K

Etter sigende så er det mange både her og der. Blant annet også på havbunnen. Dette er et hyppig objekt å fake, men ekte dukker opp. Attraktive pga historie og fortiden.

8

Etter sigende så er det mange både her og der. Blant annet også på havbunnen. Dette er et hyppig objekt å fake, men ekte dukker opp. Attraktive pga historie og fortiden.

8
Skal vel litt til om det ligger så mange på havbunnen eller?