Noen idé om leveringstid på denne?
Jeg betalte depositum for tilsvarende i blå med oyster rett før jul og ble forespeilet ca 2 år
Noen idé om leveringstid på denne?
Om du skal gå for smooth og oyster kan man vel like gjerne prøve å få tak i nye Explorer?
Synes evt det blir en kul kombo med Explorer og DJ med fluted og jubilee om man får kjøpt begge med tiden.
Hvordan opplever du dette nå i 2024, når trenden går i retning mindre klokker? Opplever du fortsatt 36mm som for liten for din del?Har ikke akkurat prøvd denne kombo i begge størrelser. Men kona har en DJ fluted/jubilee i 36mm. Den føles noe snau for mitt 17,1cm håndledd som er meget godt vant med 40mm sports-rolex. Ideelt sett skulle jeg ha ønsket DJ i 38-39mm.
Tror egentlig ikke at mitt forhold til dette er påvirket av det som kanskje trender nå. Jeg prøvde BB54 her om dagen, og den kunne jeg gjerne tenkt meg. Så 37mm kan absolutt gå fint! Ellers er det jo den floskelen om at det ikke bare er mm som teller. Jeg trives fortsatt med Speedmaster på 42mm også…Hvordan opplever du dette nå i 2024, når trenden går i retning mindre klokker? Opplever du fortsatt 36mm som for liten for din del?
Med 18-19 cm skjønner jeg godt at DJ41 sitter bedre enn DJ36. Det jeg funderer på er grenselandet rundt 17cm.Fasit:
36 mm er for liten for meg, synes det ser helt latterlig ut selv med normale håndledd på 18-19 cm.
Men, smaken er som baken - og kona, som har veldig slanke håndledd, kler DJ 36!
Hva er ca omkrets på dette leddet?Jeg er nok på lag med @Consigliere her. 36 mm på eget håndledd funker ikke..
Jeg er 18.5 cm og en Datejust på 36 ser bedre ut enn 41. Presiserer for en Datejust.Med 18-19 cm skjønner jeg godt at DJ41 sitter bedre enn DJ36. Det jeg funderer på er grenselandet rundt 17cm.
Jeg tror det skal kunne gå an i disse dager.Noen som imidlertid vet noen ting om det er mulig å få stå på liste på stål DJ36 eller lar det seg ikke gjøre hvis en ikke har kundehistorikk?