Selger en meget flott Rolex Day-Date II i hvitt gull. Klokken er nyservet og fremstår dermed som ny.
Merke og modell:
Rolex Day-Date II i hvitt gull.
Ref.nr.: 218239
Kasse:
41mm diameter, kasse i hvitt gull.
Urskive:
Sort urskive med 10 baguette-Cut diamanter.
Skiven har modellnr.: 13/218238-S11. Tallskiven er taksert til 40 300,- av Lervik Ur AS. Denne taksten leveres med ved salg av klokken.
Det følger også med en grå og en nydelig blå skive. Se bilder!
Urverk:
Rolex kaliber 3156, selvtrekkende, ca. 50 timer gangreserve, COSC-sertifisert.
Tilstand:
Klokken har nettopp gjennomgått service hos norsk AD, og leveres med 2 års garanti.
Den er ikke brukt etter service, og ser dermed helt ny ut. Ingen riper eller hairlines.
Alder/kjøpt:
Opprinnelig kjøpt hos autorisert utenlandsk Rolex-forhandler i 2011. Kjøpt av meg av «good guy» i august 2017.
Boks og papir:
Original boks og ytterboks, manual, tags og stemplet sertifikat (autorisert forhandler).
Øvrig informasjon:
Sendes med EON mot forhåndsbetaling eller F2F i bergensområdet.
Jeg har mange GG referanser fra tidligere kjøp/salg, og ønsker å fortsette med det.
Pris:
TRUKKET
Link som vise nyprisen:
http://www.urverket.no/rolex-day-date-sort-18-karat-hvitt-gull-o41-mm-p-24375.html
Lånt fra tidligere eier:
Bilde tatt før service:
Merke og modell:
Rolex Day-Date II i hvitt gull.
Ref.nr.: 218239
Kasse:
41mm diameter, kasse i hvitt gull.
Urskive:
Sort urskive med 10 baguette-Cut diamanter.
Skiven har modellnr.: 13/218238-S11. Tallskiven er taksert til 40 300,- av Lervik Ur AS. Denne taksten leveres med ved salg av klokken.
Det følger også med en grå og en nydelig blå skive. Se bilder!
Urverk:
Rolex kaliber 3156, selvtrekkende, ca. 50 timer gangreserve, COSC-sertifisert.
Tilstand:
Klokken har nettopp gjennomgått service hos norsk AD, og leveres med 2 års garanti.
Den er ikke brukt etter service, og ser dermed helt ny ut. Ingen riper eller hairlines.
Alder/kjøpt:
Opprinnelig kjøpt hos autorisert utenlandsk Rolex-forhandler i 2011. Kjøpt av meg av «good guy» i august 2017.
Boks og papir:
Original boks og ytterboks, manual, tags og stemplet sertifikat (autorisert forhandler).
Øvrig informasjon:
Sendes med EON mot forhåndsbetaling eller F2F i bergensområdet.
Jeg har mange GG referanser fra tidligere kjøp/salg, og ønsker å fortsette med det.
Pris:
TRUKKET
Link som vise nyprisen:
http://www.urverket.no/rolex-day-date-sort-18-karat-hvitt-gull-o41-mm-p-24375.html
Lånt fra tidligere eier:
Bilde tatt før service:
Redigert: