Rolex Daytona 116520 white dial

Havvo

Støttemedlem
Medlem
22. sep. 2011
Innlegg
3.404
Sted
Bergen
Mine preferanser på klokker blir tydeligere og tydeligere. Jeg har de siste årene flippet masse og prøvd mange forskjellige klokker. Ja, jeg liker Omega, Audemars Piguet, Panerai, JLC osv, men det er nok Rolex jeg liker aller best. Og da nærmere bestemt de litt penere modellene som datejust, day-date og nå til sist Daytona.

Dette er min første Daytona og jeg hadde helt ærlig ikke noe særlige forventninger til denne klokken. Jeg møtte selgeren hos Bjerke på mandag og handelen ble settlet etter at Oddny hadde åpnet klokken og fastslått at dette var ekte vare (kjøpt hos Lervik), men jeg er paranoid på visse modeller fra Rolex.

Den videre seansen ble da som følger:

bilde15_zps3d1c5605.jpg



bilde16_zps66fd474d.jpg



bilde17_zpsda1f910a.jpg



bilde18_zpsfec3de3b.jpg



bilde19_zps29856201.jpg



bilde20_zpsb3ed970f.jpg




Som sagt, så hadde jeg ikke store forventninger til denne. Kjekt å prøve, men kanskje ikke en keeper tenkte jeg. Men jeg må faktisk helt ærlig si at denne liker jeg utrolig godt. Den er et hakk opp fra sportsmodellene etter min mening og denne får nå fast plass i boksen, det er det liten tvil om.

Takk for titten!
 
Redigert:
Har lagt merke til at du har flippet mye. Skal bli spennende å se om denne blir en keeper. Grattis uansett. Nydelig ur. :)
 
Grattis med ypperste tidtaker fra Rolex. Disse er bare super-rå!
Fast plass i boksen med å greier, vi noterer oss det :cool:
 
Gratulerer! Denne er lekker.

Mine preferanser på klokker blir tydeligere og tydeligere. Jeg har de siste årene flippet masse og prøvd mange forskjellige klokker. Ja, jeg liker Omega, Audemars Piguet, Panerai, JLC osv, men det er nok Rolex jeg liker aller best. Og da nærmere bestemt de litt penere modellene som datejust, day-date og nå til sist Daytona.

+1 til alt du skriver her.
 
Gratulerer! Hvis jeg noen gang skal eie en Rolex, blir det en Daytona!
 
Gratulerer med rålekker daytona! Hvit skive er virkelig kult på denne :)
 
Daytona med plasten på... Blir ikke bedre! Gratulerer med kanskje verdens beste chronograph :cool: