- Medlem
- 27. sep. 2013
Og så finnes det jo mange flere skivevalg en de to jeg har hatt.
Vis vedlegg 40341 Vis vedlegg 40345 Vis vedlegg 40350 Vis vedlegg 40351
Veldig vanskelig å vite. De siste årene har de fleste Rolex (bortsett fra gull og gull/stål?) vært en bra investering. Det har vel vært slik at populære modeller har vært solgt for samme, eller litt mer enn de kostet nye 2 år før.Hvordan er annenhåndsmarkedet for slike kl rundt kr 300,-? Om jeg for eksempel kjøper en ny hos Bjerke og selger den igjen om 2 år.
Råstilige klokker "rød". Skal til Bjerke å prøve både gult gull og rosegull i morgen
Hva kan vi gratulere med?Råstilige klokker "rød". Skal til Bjerke å prøve både gult gull og rosegull i morgen
Spennende å høre hva du tenker etter å ha prøvd rødt og gult gull på armen, @Aroeiendom.
Rødt gull er som nevnt over noe nedtonet, gult gull er mer flashy. Jeg er glad i begge deler
Vis vedlegg 40413
En så magisk flott klokke har ikke behov for å være nedtonet, gå for gult gull116508 var veldig fin. Den grønne skiven var noe av det lekreste jeg har sett.
Føler ellers kanskje at lenken blir litt for gul. Om jeg kjøper så er det mulig jeg da går for rose, da denne er noe nedtonet.
Hva kan vi gratulere med?
En så magisk flott klokke har ikke behov for å være nedtonet, gå for gult gull
Som om jeg skulle sagt det selvFasit.
Hva er vitsen med å tone ned helgull?
Vis verden at du mener alvor.