Den er rå! Har testet den et par ganger.Håh..platona er bare rå! @Callahan Tipper vekten av den er noe for seg selv.
Jeg vil anbefale alle å beholde sin 116520, denne kommer til å bli ytterst ettertraktet når hypen
rundt den nye dabber av.
Noe som vil dra med seg bruktprisene på 116520 i været
Den skiven er bare lekker. Isblå mot platinum er en særs heldig kombo.Den er rå! Har testet den et par ganger.
116520 - 140ish
116505 - 220ish
116506 - 290ish
Og da snakker vi bare materialforskjeller. Urverk/glass veier jo det samme.
Her på meg:
Vis vedlegg 5352
Ja det ble litt for mange å velge mellom, så jeg trakk min egen fra markedet.Bittelitt off-topic, men nå var det plutselig Daytona-storm i TS-markedet..
Står en del her om det meget presise og solide chronoverket 4130:Er det noen her inne som kan fortelle meg litt om 4130 urverket? Lest det som står på Rolex sine hjemmesider, men føler liksom de ikke sier så altfor mye om selve urverket. Mulig det ikke er mer å si om det men hvis noen har litt mer informasjon vil jeg gjerne høre mer
Er det noen her inne som kan fortelle meg litt om 4130 urverket? Lest det som står på Rolex sine hjemmesider, men føler liksom de ikke sier så altfor mye om selve urverket. Mulig det ikke er mer å si om det men hvis noen har litt mer informasjon vil jeg gjerne høre mer
Her står det litt info om cal. 4030 (El Primero) vs. 4130 (dagens in-house).
Ellers ble jo cal. 4130 oppdatert litt i år.
De har redusert antall deler bl.a.
Lekker bastard, dette
Skulle ønske @Loevhagen hadde tatt bilder av denne. Vanskelig å fange fargespillet i silver "sunburst" skiva.
Vis vedlegg 5519 Vis vedlegg 5520 Vis vedlegg 5521
Vis vedlegg 5530
Vis vedlegg 5534 Vis vedlegg 5533
Vis vedlegg 5532