Ingen av dem! Kan ikke ha gummireim lissom! Serr???
Vis vedlegg 97195 Vis vedlegg 97196
Silver panda er nydelig, enkelt valg om jeg hadde gått for gummi og kjeramikk! Men syns den blå med metallbezel og -lenke er penere
Gratulerer
Ingen av dem! Kan ikke ha gummireim lissom! Serr???
Silver panda er nydelig, enkelt valg om jeg hadde gått for gummi og kjeramikk! Men syns den blå med metallbezel og -lenke er penere
Lekkert! Gratulerer så mye med en vinnerIngen av dem! Kan ikke ha gummireim lissom! Serr???
Fineste klokke i universet, @Genta.Trenger bare denne
Vis vedlegg 98088
Takk for svar. Jeg må nok dessverre ut med mer hvis jeg slår til.210’?
Hva bør en 116519 LN koste brukt? Fra norsk ad.
Må nok opp her en plass den er kjøpt i slutten av 2017Tipper 230-235?! Spørs litt på når den er tatt ut.
Da får du fint en ny hos AD til den prisen. Det gjorde man i allefall sommeren 2017, og det har ikke vært prisoppgang siden den gang.Må nok opp her en plass den er kjøpt i slutten av 2017
Jepp, det er på helgullmodeller man kan virkelig få gode rabatter
Dette er en modell med OysterFlex og veil er rundt 256’Men 100’ rabatt? Jaja, trenger jeg ikke spare så lenge da
Dette er en modell med OysterFlex og veil er rundt 256’
Litt prosenter er det nok å hente men føler det sitter langt inne på daytona oysterflex. På ym oysterflex i gull er prosentene litt mer løsere er mitt inntrykk.Dette er en modell med OysterFlex og veil er rundt 256’