Har ventet på denne svarte bezelen. Litt ergelig at jeg handlet ny 116520 for et år siden.
Noen som vet om man kan få tak i bezel og få denne byttet? Eller er det bedre å selge den jeg har for å handle en med svart bezel?
Er veldig spent på prisen selv, iføge flere nettsteder, er jo faktisk retail 99 850,- kan aldri tenke meg at den blir billigere enn 115-120 her til lands.
+1Merker jeg er mer og mer glad for at jeg faktisk liker min 116520 mer enn jeg gjør de nye
Jeg for min del hadde måttet fått det fikset. OCDen min er såpass fremskreden at jeg ikke hadde fått ro i sjela av to forskjellige lumefarger i en så ny klokke.Min 116520 fra november/2015 har "grønn" lume på viserne og "blå" lume på skiven.
Regner med at Rolex har brukt noen "eldre" visere på dette uret.
Vet ikke om jeg skal be Bjerke om å fikse dette, eller om dette kanskje er litt kult, hva synes sonen?
Vis vedlegg 4800
Oj. the green/blue Daytona kan bli en innertier om noen år. Trør du bytte?Min 116520 fra november/2015 har "grønn" lume på viserne og "blå" lume på skiven.
Vet ikke om jeg skal be Bjerke om å fikse dette, eller om dette kanskje er litt kult, hva synes sonen?
Vis vedlegg 4800
Min 116520 fra november/2015 har "grønn" lume på viserne og "blå" lume på skiven.
Vis vedlegg 4800
Din er vel også kjøpt i 2015, "H" serie?Haha, om jeg hadde kjøpt denne av deg hadde jeg fått skikkelig noia. Jeg hadde vært litt i tvil om klokken var ekte og om du kanskje hadde gjort et forsøk på å lure meg=p
Min 116520 fra november/2015 har "grønn" lume på viserne og "blå" lume på skiven.
Vis vedlegg 4800