Rolex DSSD D-Blue eller BLNR ?

Gin

Medlem
27. aug. 2012
Sted
Ingensted
Har i dag en BLNR, vurderer å flippe denne til fordel for en DSSD D-Blue.
Skal eller skal ikke????

Har du prøvd D-blue? Jeg er glad i store klokker, men denne ble dessverre i drøyeste laget for meg - og jeg stortrives jo med veggiret Pam 372!

Du får deale litt med @Molar om hans D-Blue. Kan bare si at det er en fantastisk klokke.
Skiva fader fra blått til sort i et spill som forsterkes iht hvilket lys den eksponeres i.

DC8BCCFD-84D9-4D87-93C6-B694D814ED37_zpsvxz4i4g3.jpg
[/URL][/IMG]

Redigert av en moderator:
Skal! Tipper det er lett å bytte tilbake, BLNR er nok lettere å få tak i enn DSSD D-Blue. Men prøv den først, jeg havnet på SD 4000 pga. DSSD D-Blues høyde - den er høy og bygger (for) høyt..... Og jeg liker store klokker!

Elsker begge disse klokkene, men 70gr er mye i forskjell. Personlig så klarer jeg ikke for tunge klokker. Lykke til med valget og God jul:D

Ifølge Mondani skal vist produksjonen av den blå DSSD utgaven avsluttes snart. Så denne kan det kanskje være lurt å få prøvd ut nå! :D

Takker for innspill. Har tenkt alle disse tanker selv også, er derfor usikker.
Har prøvd vanlig DSSD og ja den føles større enn min 47mm Pam, men syntes den alikevell er innenfor.

Den blå/svarte fargepaletten er vel det jeg liker best, også derfor jeg er glad i min BLNR.

Det jeg ikke liker med DSSD D-blue, er all tekstingen på skiven med 5 linjer + Ring Lock....... , litt for mye info kanskje?

Jeg digger den graderte skiven så jeg sier ja. Synes forresten DSSD ligger bedre på håndleddet enn sub og vurderer den klokken sterkt selv. Jeg har ikke noe imot teksten. Synes bare det er typisk Rolex og derfor er det riktig :)

• Liker
Reaksjoner: Genta