Rolex er koservative og lager tidløse ur som kan brukes til alle anledninger.

Er vel en sjeik som samler på disse og han har vel snart de fleste i havn, da han betaler godt over markedspris! Vet faktisk om en som eier eller i alle fall eide et eksemplar, han fikk et meget godt tilbud av denne sjeiken for sitt eksemplar (dog ikke helt sikker på om han solgte eller ikke).

Klokken er foresten helt grusomt stygg, og den er ikke veldig tidløs!

Er vel en sjeik som samler på disse og han har vel snart de fleste i havn, da han betaler godt over markedspris! Vet faktisk om en som eier eller i alle fall eide et eksemplar, han fikk et meget godt tilbud av denne sjeiken for sitt eksemplar (dog ikke helt sikker på om han solgte eller ikke).

Klokken er foresten helt grusomt stygg, og den er ikke veldig tidløs!

SÅ spesiell er den neppe. 2-8 ukers leveringstid fra uret.se . Dog kan man få spader av å se prislappen

http://www.uret.se/rolex-daytona-leopard-dial-diamond-yellow-gold-leopard-strap-p-1266.html

Tror jeg har lest på TS at det finnes et eksemplar på en damelanke i Stavanger....husker jeg rett? (mener det var i klokkespottetråden)

Kona til en viss personlig konkurs Johs Lunde har vist en slik.

Jeg så denne live i en klokkebutikk i Saint Raphäel for noen uker siden.

IMAG1270-1.jpg

Legg også merke til den snasne diamantbesatte GMT-Masteren til venstre......

Jeg er ganske sikker på at jeg så denne på hun ene damen som jobbet hos Askeland sist jeg var innom der.

Jeg er ganske sikker på at jeg så denne på hun ene damen som jobbet hos Askeland sist jeg var innom der.

Det er helt riktig. Kona til, den tidligere nevnte, Johs. Lunde jobber deltid hos Askeland i Stavanger.

Ikke akkurat smakfulle klokker. Tror du nesten må være en Steven Tyler for at det ikke skal se helt idiotisk ut.

meen.. hver sin smak.

Dette er en typisk "jente Rolex" utrolig populær blandt jenter i sør europa. Bekrefter vel også at Daytona blir mer og mer en jente klokke! Faktisk mer jente klokke enn 36mm DJ!

AW:)