ROLEX GMT MASTER II med keramisk bezel

Er det noe sted det finnes oversikt over de ulike seriene? Hvor mange serier er det etter denne på GMT 2 og er alle like??

Er det noe sted det finnes oversikt over de ulike seriene? Hvor mange serier er det etter denne på GMT 2 og er alle like??

Heihei

Var og kikket på denne eksakte klokken på lørdag. Selger er passivt TS medlem som var aktiv tidligere. (Han skylder på galskapen, hørt sånt tøv ? :p)

Jeg kan absloutt anbefale deg å kjøpe denne klokken, det er et strøkent eksemplar, komplett med alt av papirer og dokumentasjon!

Les: Den var ikke billig nok til at han hadde tjent noe på handelen når han skulle ha solgt den om en uke :p

Ja, for det er big business og kjøpe brukte klokker og selge de videre for en privatperson. Oh Yes:D

Kanskje jeg skal slutte i jobben og begynne på heltid? Du kan jo gi meg litt startkapital Jayeff ved å selge 2-3-4 av dine til halvpris ? :)

Kan vel vanskelig se at det blir særlig mye penger på å kjøpe og selge klokker i Norge. Da vet jeg om andre ting det er lettere å tjene penger på... Tror interessen er det som driver de fleste og gleden ved å hente en ny klokke er jo formiddabel :D

Kan vel vanskelig se at det blir særlig mye penger på å kjøpe og selge klokker i Norge. Da vet jeg om andre ting det er lettere å tjene penger på... Tror interessen er det som driver de fleste og gleden ved å hente en ny klokke er jo formiddabel :D

+1 Takk !

Jeg flipper ene og alene for gleden av å føle noe nytt. Og når man kan gjøre dette ved å handle raskt og enkelt igjennom TS uten å tape de store summene, gjør dette at livet blir enda noen hakk bedre å leve :D

Og gal har jeg jo blitt erklært flere ganger, så sånn er det bare :)

Hehe, nei, vi ble ikke enige om pris. Jeg som er for kravstor :p

Pluss at jeg hadde en Daytona i bakhodet som også fristet, så da ble det slik:D

Har du ikke lært deg å lese Rkjersem....? Sitat fra annonsen: "Er slettes ikke i noen nød SÅ DETTE ER PRISEN, er ikke interessert i innbytte bortsett fra evt daytona med in-house verk, stål, alternativt g/s ELLER Panerai Submersible 1000m, ELLER Breitling Chronomat/B01 g/s (med romertall). Prisavregning opp/ned"

Ellers kan jeg absolutt anbefale selger her. Har handlet med vedkommende for en stund siden og klokken var som beskrevet + handelen ble gjennomført raskt og smidig :)

Hei, dette er jo meg:) OG jeg er tilbake!

Og det stemmer at jeg har vært passiv, altfor lenge......

Etter møte med Kjersem på lørdag så har jeg blitt bitt av basillen igjen. Lørdag var det Daytona, men i dag har jeg allerede snakket med Lervik om grønn sub. så medisinene virker ikke lenger. Hyggelig å bli omtalt hederlig forresten:)

Så jeg vet ikke lenger dette med daytona, eller Breilling som det står i annonsen min. Står vel mest på grønn sub eller submersible 1000 m. Hører forresten gjerne på innspill her...... Kanskje vanskelig å bli kvitt pam... En gang......

GREG