ROLEX GMT MASTER II TIL SALGS..SPLITTER NY.KJØPT 23.01.2012

Medlem
29. okt. 2009
Innlegg
42
Sted
Oslo
Hei folkens.
Jeg har kjøpt en ny Rolex GMT MASTER II idag. Men jeg må si at jeg likte den i butikken, men ikke når jeg kom hjem:(
Derfor vil jeg selge den med engang før den er blitt brukt og kjøpe noe annen modell av Rolex.(Den er ikke brukt i det hele tatt).
Jeg vil ha 50,0000kr for den(kan vurdere seriøse bud, ingen skambud takk)
Den kommer med av alt originaltilbehør. Eske, garantibevis(stemplet og datert), taggene og selvfølgelig original kvittering...
Akkurat nå er jeg ikke i Norge. Men skal tilbake til Norge mellom 1 til 4 mars..Dersom det er av interesse, jeg kan sende bilder av den også til din mail. Jeg legger ved linken til denne klokken. Nå er jeg spent :D


http://www.rolex.com/en#/rolex-watches/gmt-masterii/introduction

Tar gjerne imot bud, men bud under 47000kr blir ikke besvart..Jeg må selge denne fortest mulig.Jeg skal kjøpe en ny en.
Så første man til mølla..Her får du en splitter ny ROLEX GMT MASTER 2 som er meget ettertraktet til en rimelig pris..Og jeg mener 100% at den ikke er brukt..

EXTRA INFO: En liten påminnelse. husk at denne er sportsmodellen, og på sportsmodellen er det ikke lov til å gi noe rabatt(ifølge Rolex), så dere som får rabatt hos forhandlere fordi dere er medlem i denne siden, vil dere ikke få noe rabattert pris på denne siden Rolex vil ikke tillatte dette (populær modell) Kanskje dette vil gjøre valget enklere(Forresten, nypris er 51900kr og prisen skal settes opp ganske snart). ;)


kontakt info: raharasai@hotmail.com

:)

Her kommer ferske bilder, beklager hvis disse bildene er ikke verdig nok for denne lekkerbisken!!
IMG_1236.jpg

IMG_1237.jpg

IMG_1238.jpg

IMG_1239.jpg

IMG_1240.jpg

IMG_1241.jpg

IMG_1242.jpg

IMG_1243.jpg

IMG_1244.jpg

IMG_1245.jpg

IMG_1246.jpg

IMG_1247.jpg

IMG_1248.jpg

IMG_1249.jpg

IMG_1250.jpg

IMG_1252.jpg

IMG_1253.jpg
 
Bumper

Setter denne på vent. Jeg skal tenke på om jeg vil i det hele tatt selge den eller ikke..Så dette betyr at Rolexen er ikke til salgs inntil videre.

MVH
RR