Rolex GMT Master

nååh, jeg vil også ha en slik en. :(

Eida, grattis med en fet klokke. Pepsi er best! :)

Takker og bukker for gratulasjoner. Må si jeg er smått forelsket i klokken, kjøpet var ganske spontant og har faktisk aldri prøvd GMT på hånden før :) no risk, no reward.

Beklager litt shabby kvalitet på bildet, men klarte ikke finne energi til å hente frem speilrefleksen.

IMG_05161.jpg

Rent estetisk er dette den vakreste rolex jeg kjenner til... Her er det bare å gratulere en masse :)

Trivelig med så mange positive tilbakemeldinger! Må si meg enig i at det er et lekkert ur :D

Etter å hatt klokken noen dager står det fortsatt klart for meg at dette krever mer tilvenning. Klokken er den desidert minste i min samling, og det er fortsatt uvant å gå med et så "lite" ur på hånden. Overgangen fra PO 45,5 til GMT er kanskje ikke den mildeste heller.

Dog er dette den Rolex modellen jeg tror passer meg best, og det er nok den modellen jeg synes er den fineste fra Rolex dersom man ser bort fra de hinsidige Daytona modellene i rosegull (rødt gull? ) and what not. Innerst inne liker jeg nok coke bedre enn pepsi, men føler forskjellen er så liten at muligheten til å kjøpe denne med pepsi måtte jeg ta.

Papirene som fulgte med klokken var på tysk, så av manualen var det kun "Rolex" og modellnavnene jeg klarte å forstå. Fikk dog beskjed fra Lervik Ur om at en forståelig manual var på vei i min retning :D Kudos! ..kan nok være greit siden jeg ikke vet hvor mye klokken skal trekkes opp, og det er greit å få full klarhet i hvordan GMT funksjonen virker.

Alt i alt en god handel, men klokken krever nok fortsatt tilvenning.