Rolex Green Submariner 116610LV

Medlem
8. april 2010
Innlegg
117
Sted
Porsgrunn
Hva synes dere om den grønne submariner ?
Er det en klokke å vurdere, eller burde jeg gå får den sorte ?
 
som alltid er jo smaken som baken, men den appellerte ikke til meg. Den med grønn Bezel og sort skive syns jeg er lekker :D,men den sorte er jo tidløs og innertier spør du meg:cool::D
 
Den sorte er en klokke som "alle" har. Den grønne er veldig flott (i mine øyne), men du bør prøve den på armen før du gjør deg opp en mening. Jeg har enda til gode å se et bilde som gir et rettferdig inntrykk av den.

Lervik ur har forresten en brukt grønn sub til salgs nå (min gamle) :)
 
Det kommer litt an på hva slags klokker du har fra før. For min egen del hadde jeg ikke kjøpt en grønn uten allerede å ha en svart i samlingen, ny eller vintage. En streit Submariner er hverken et originalt eller sjeldent valg, det er bare så fordømt riktig.
 
Den nye suben med grønn skive og grønn bezel er fantastisk flott, men ville nok ikke kjøpt denne før samlingen hadde vært full av andre subs og rolexer. Den blir en tanke for spesiell for meg.
 
Den nye suben med grønn skive og grønn bezel er fantastisk flott, men ville nok ikke kjøpt denne før samlingen hadde vært full av andre subs og rolexer. Den blir en tanke for spesiell for meg.

+1

Og det finnes jo noen titalls Rolexmodeller om man skal fylle opp med vintage også:)
 
Jeg synes den er kul, men etter min mening er det ingenting som slår den svarte. Den kan brukes til alt :) Og det spiller vel ingen rolle om det er mange andre som har den samme klokken, det viktigste er jo at du liker den selv:)
 
Jeg synes den er kul, men etter min mening er det ingenting som slår den svarte. Den kan brukes til alt :) Og det spiller vel ingen rolle om det er mange andre som har den samme klokken, det viktigste er jo at du liker den selv:)

Den grønne er faktisk veldig fleksibel den også. Passer til alle farger og alle situasjoner :)
 
Jeg prøvde begge samtidig og kjøpte den svarte. Som nevnt her var den grønne "smashing", men det ble for mye for meg. Var redd at jeg kom til å gå lei den fort og at fargen skulle begrense bruksområdene litt.
 
Jeg prøvde den grønne først, trivdes ikke med den på håndleddet, prøvde så sort, og det ble da
helt klart for meg at 116610 skal være sort! Hadde derimot LVc hatt sort skive.... da hadde jeg vurdert den.

AW :)
 
"Gamle" LV'n liker jeg best..
Har "by the way" en sån for salg, nykjöpt V-serie i august ifjor..
if anybody's interested;) må vel bruke litt tid på en annonse....