Meld interesse i tråden, og alle vil få PM med tid og sted når dette er spikret
Hehe, bør vi ta med noen sikkerhetsvakter på neste GTG?
Hvordan klarte du å overse denne tråden?
Eller mener du at det skal legges ut tid og sted for en GTG på det åpne internettet slik at eventuelle ranere kan få litt tid til å forberede seg?
Å legge ut slik info er å be om trøbbel...:?
edit; Velkommen til TS. Litt av en førstepost...
Hehe, bør vi ta med noen sikkerhetsvakter på neste GTG?
Er tidligere dørvakt, så tror vi skal klare oss haha
Mener å huske det var du som skrøt på deg 110 kilo sunnmøring eller noe i den gaten.
Med tanke på alle Glocks&Colts i Dagens Klokke-tråden i det siste burde innleie av sikkerhetsvakter være overflødig. Jeg foreslår at Hopalong i tillegg sager av sin Remington 870 og tar plass i døra til alle er trygt innenfor.
Det er medregnet egoet
Jeg foreslår at Hopalong i tillegg sager av sin Remington 870 og tar plass i døra til alle er trygt innenfor.
Jeg tror det finnes lover mot å sage av hagler og skyte mistenkelige personer, utrolig nok. Jeg tar heller med meg den rabiate domina-hønen min og en boks mais - det finnes ikke en badguy i verden som ikke vil løpe hysterisk fra åstedet etter at jeg har kastet mais i håret på ham, etterfulgt av en mannevond og sinnsforvirret dvergkochin.
Jeg tar heller med meg den rabiate domina-hønen min...
Er det så lurt å ta med fruen på GTG?
Riktignok kan hun være dominerende, men heldigvis sjelden mannevond, og sinnsforvirret kun i diskusjoner om hvor få klokker man egentlig trenger.