ROLEX GTG i OSLO

Medlem
8. juni 2011
Sted
OSLO
Hei alle sammen.

Jeg lurte på om noen av dere vet når og hvor neste ROLEX GTG bir?
Veldig fint med noe praktisk info :)
;)

Hvordan klarte du å overse denne tråden?:confused:

Meld interesse i tråden, og alle vil få PM med tid og sted når dette er spikret

Eller mener du at det skal legges ut tid og sted for en GTG på det åpne internettet slik at eventuelle ranere kan få litt tid til å forberede seg?

Å legge ut slik info er å be om trøbbel...:?

edit; Velkommen til TS. Litt av en førstepost...

Svar:

Hei,

Jeg er ny her på tidssonen.
Jeg fant tråden og info nå.
Mente ikke dere skulle legge ut info om tidspunktet og stedet.
Kun dato og om det var i Oslo eller en annen by.

;)

Hehe, bør vi ta med noen sikkerhetsvakter på neste GTG? ;)

Hvordan klarte du å overse denne tråden?:confused:

Eller mener du at det skal legges ut tid og sted for en GTG på det åpne internettet slik at eventuelle ranere kan få litt tid til å forberede seg?

Å legge ut slik info er å be om trøbbel...:?

edit; Velkommen til TS. Litt av en førstepost...

Hei,

Som jeg nevnte tidligere, jeg er ny her på forumet.
Jeg fikk send meld med påmelding. Spurte bare om litt hjelp.
Jeg ser den med tid og sted, og med tanke på ranere.
Har en del klokker selv.

Jeg fant ut av ting her på egenhånd, men takk for hjelpen!

Med tanke på alle Glocks&Colts i Dagens Klokke-tråden i det siste burde innleie av sikkerhetsvakter være overflødig. Jeg foreslår at Hopalong i tillegg sager av sin Remington 870 og tar plass i døra til alle er trygt innenfor. :D

Med tanke på alle Glocks&Colts i Dagens Klokke-tråden i det siste burde innleie av sikkerhetsvakter være overflødig. Jeg foreslår at Hopalong i tillegg sager av sin Remington 870 og tar plass i døra til alle er trygt innenfor. :D

Og hvis jayeff stiller med sine to unboxing-agenter så skal vaktholdet være sikkert :)

Jeg foreslår at Hopalong i tillegg sager av sin Remington 870 og tar plass i døra til alle er trygt innenfor. :D

Jeg tror det finnes lover mot å sage av hagler og skyte mistenkelige personer, utrolig nok. Jeg tar heller med meg den rabiate domina-hønen min og en boks mais - det finnes ikke en badguy i verden som ikke vil løpe hysterisk fra åstedet etter at jeg har kastet mais i håret på ham, etterfulgt av en mannevond og sinnsforvirret dvergkochin. :)

Jeg tror det finnes lover mot å sage av hagler og skyte mistenkelige personer, utrolig nok. Jeg tar heller med meg den rabiate domina-hønen min og en boks mais - det finnes ikke en badguy i verden som ikke vil løpe hysterisk fra åstedet etter at jeg har kastet mais i håret på ham, etterfulgt av en mannevond og sinnsforvirret dvergkochin. :)

Hehehe....:D