Rolex lanserer ny nettside.

Medlem
20. juli 2009
Innlegg
474
Torsdag den 21.01 kl 12.00 lanserer Rolex nye nettsider. Sidene vil bli mye lettere å navigere i, samtidig som de vil vise et bredere utvalg av kolleksjonen. Her vil du også kunne lagre klokker du liker, for senere å hente dem frem for sammenligning.

Fra lervikur.no
 
Er hele denne endringen ute allerede? Siten er mye raskere ihvertfall, og en redesign kan jeg jo absolutt se.
 
På høy tid med en redesign ja. Og fikk aldri den gamle til å fungere helt med Firefox noe jeg håper de har fikset.
 
Knallfin side! Flotte bilder og enkel å navigere i!
Bra jobbet, Rolex!:D
 
På høy tid med en redesign ja. Og fikk aldri den gamle til å fungere helt med Firefox noe jeg håper de har fikset.
Ditto. Jeg surfer nesten utelukkende med Firefox, og hva verre er, så bruker jeg Ubuntu i stedet for Windows. Da er slike Flash-vanvidd av noen nettsteder ofte bortkastet tid. Den nye Rolex-siden ser fremdeles ut til å ha visse problemer hos meg, men det er betydelig bedre enn det var.
 
En klar forbedring men hvorfor viser de ikke alle valgene av skiver for de enkelte modellene?

Jeg har prøvd to modeller av Datejust II på hånden her i Bergen som ikke vises. Gjelder sikkert andre modeller også. Irriterende og jeg forstår ikke hvorfor. Holde liv i en myte?