Rolex nyheter fra Basel!

Tøft! Den LV-en var ikke verst!

Hulkmarineren? ;) Jeg vet ikke jeg. Synes ikke de to grønnfargene matchet så godt. Generelt synes jeg ikke hverken den blå eller grønne keramikken har vært spesielt vellykket.
 
Hulkmarineren? ;) Jeg vet ikke jeg. Synes ikke de to grønnfargene matchet så godt. Generelt synes jeg ikke hverken den blå eller grønne keramikken har vært spesielt vellykket.
Ved første øyekast synes jeg i alle fall den er bedre enn den blå. Jeg vet ikke om den er så kul at jeg kommer til å sette den veldig høyt oppe på ønskelista, men den er unektelig frisk!

39mm Explorer er bedre enn bitteliten Explorer, men den skulle hatt dato og vært en millimeter eller to til, da.....
 
Bare noen flere stjålne bilder :mrgreen:

DSC_4723.jpg


DSC_4706.jpg


DSC_4690.jpg
 
Nice bilder :eek:

Hva kan man forvente den nye sub-daten (svarte) vil koste hos AD når den kommer?
Noen som har formeninger om det?
 
..store klokker er en "døyn-flue"?!

Kun Deepsea som er i store klassen....

En SUB i 42mm hadde vel ikke vært for mye å forvente?!?!:(

Kunne ikke sagt meg mer enig. 42mm sub med no date hadde vært en dragonslayer.
Synes dette var skuffende. Likte dog den grønne suben, men det ser ut som om det er mismatch i fargen?
 
Dette blir noe for JoLu:D

Jeg lar deg ta nyklokke-tapet og kjøper den med solid kjentfolkrabatt etter en dag eller to... :)

Størrelsen er fin, matt skive er bra. Man kunne kanskje ønsket seg lume på 3-6-9 og litt mer potente visere. Skal bli spennnde å se den i virkeligheten.
 
Det her er bare så bra det kan bli :D:D
Blir defintivt en ny sub på meg i år, Rolex trengte en modern oppussing i samme stil som planet ocean. Keram og hel-stål og bra band... bare gotteri...
Vansklige blir å beslutte om det blir hulk'n i grønnt eller klassikern svart-vitt

Hadde bare håpt submariner navn teksten ble i rødt men man kan ikke få allt
 
Hvis dette er alt, noe jeg tviler på må jeg innrømme at jeg er skuffet, kult med en ny og litt større explorer, men en så frekk teaser for en såpass ufrekk klokke må jeg si er vanskelig å svelge.
At det ikke er lume på 3, 6 og 9 er rett og slett dumt, da dette så og si gjør denne til hva som for meg blir en dressklokke.
Jeg er heller ikke fan av når rolex overeksponerer klokkene sine med rolex prentet inn i hele jævla insiden av bezelen. tacky...
Jeg håper på en bedre dag imorgen!
 
Sier meg enig med Svein Bertil og LarsE her, en 42mm SUB hadde vært topp, kunne gjerne gjort den enda større også. Men Rolex er og blir håpløst konservativ når det kommer til å endre på utseende, så det var vel for mye å forvente.

Ser ut allerede som den grønne SUB'en blir en klokke man enten elsker eller hater. Jeg liker den.

Håper også på flere skivevalg til DJ II og ikke minst at den kommer med smooth bezel. Etter det jeg forstår så hadde den første DJ fluted bezel da den kom på markedet for noen tiår siden, og tradisjonen tro så skulle de vel videreføre dette, men DJ II har jo en mye bredere bezel og det blir for dominerende og uryddig etter min mening med fluted bezel på denne.

For pokker, kunne de ikke av og til se på hvordan ting ser ut og ikke bare på hva de har gjort tidligere? Og ikke minst på hva som foregår i verden rundt dem (større klokker takk):twisted: Et lite hjertesukk der.
 
Som ihugga Rolex-entusiast må jeg si at dette var slappe greier. Suben er jo akkurat sånn man har visst den skulle se ut hele tiden. Joda kermit II var en overraskelse, men den spørs om vi ikke kunne klart oss uten. Exploreren er i alle fall ikke et skritt fremover.

Slutter meg til deg hphagen:
Hvis dette er alt, noe jeg tviler på må jeg innrømme at jeg er skuffet, kult med en ny og litt større explorer, men en så frekk teaser for en såpass ufrekk klokke må jeg si er vanskelig å svelge.

Hvis de smalt avgården DEN teaseren for en den revisorale nye exploreren så er jeg mildt sagt oppgitt. Explorer II kunne de jo mye heller gjort noe skikkelig gøy med. Den har jo sett lik ut de siste 25årene, og selger heller ikke særlig mye. Relativt sett.
 
Jeg er glad for at de ikke laget subben større. Etter min mening er store ur, svært ut. Jeg provoserer sikkert mange med denne utalelsen. I følge noen "fashion" magaziner er store ur ut og midsize og tynne ur in :)
 
Jeg er glad for at de ikke laget subben større. Etter min mening er store ur, svært ut. Jeg provoserer sikkert mange med denne utalelsen. I følge noen "fashion" magaziner er store ur ut og midsize og tynne ur in :)

Jeg tror ikke vi kommer tilbake til en tid da 36 er normalt gitt. Når man snakker om store moteur ala uboat osv så er jeg enig i at 50 er helt ut. Men vanlige sportsur tror jeg fort vil ligge nærmere 46 en 42 i fremtiden.
 
Den GRØNNE med SVART bezel vil være perfekt! I dag. Så får vi se hva morgendagen bringer...