- Medlem
- 18. jan. 2008
Tøft! Den LV-en var ikke verst!
Hulkmarineren? Jeg vet ikke jeg. Synes ikke de to grønnfargene matchet så godt. Generelt synes jeg ikke hverken den blå eller grønne keramikken har vært spesielt vellykket.
Tøft! Den LV-en var ikke verst!
Ved første øyekast synes jeg i alle fall den er bedre enn den blå. Jeg vet ikke om den er så kul at jeg kommer til å sette den veldig høyt oppe på ønskelista, men den er unektelig frisk!Hulkmarineren? Jeg vet ikke jeg. Synes ikke de to grønnfargene matchet så godt. Generelt synes jeg ikke hverken den blå eller grønne keramikken har vært spesielt vellykket.
LVen var en bombe! Det hadde jeg ikke ventet. Stilig
Nice bilder
Hva kan man forvente den nye sub-daten (svarte) vil koste hos AD når den kommer?
Noen som har formeninger om det?
Skjorta, skinnet og en nyre.
..store klokker er en "døyn-flue"?!
Kun Deepsea som er i store klassen....
En SUB i 42mm hadde vel ikke vært for mye å forvente?!?!
Dette blir noe for JoLu
Hvis dette er alt, noe jeg tviler på må jeg innrømme at jeg er skuffet, kult med en ny og litt større explorer, men en så frekk teaser for en såpass ufrekk klokke må jeg si er vanskelig å svelge.
Jeg er glad for at de ikke laget subben større. Etter min mening er store ur, svært ut. Jeg provoserer sikkert mange med denne utalelsen. I følge noen "fashion" magaziner er store ur ut og midsize og tynne ur in