Rolex Oyster Perpetual Explorer II 42mm 216570 (WIS x 0,5)

Takk for alle hyggelig gratulasjoner! Klokka er kjøpt ny i Norge for et par måneder siden og så og si ny. Kjempeflott!

Ha-ha, nå har du satt standarden. Gleder meg til 1K, 2K osv ;)

Det gjør jeg også:)

Grattis med stilig nyervervelse, mye morsomt du vært innom i det siste!!

Ja, mye flott som har flydd gjennom. Satser på litt roligere takt fremover.

Grattis med nydelig explorer og perfekt timing!

Hehe, måtte stile spørsmål i all-verdens tråder for å "time inn" en halv-WIS-unboxing:)

Her går det jammen unna. Gratulerer med ehh...nok en flott Rolex. :D

Hehe. Som sagt i tidligere post: jeg liker Rolex!

Grattis med ny Explorer, og med status som halvidiot. :)

Takk? :)

Du flipper i 180km/t om dagen.. Men det er fine klokker du prøver og denne likeså! Bare å gratulere med nytt!

Denne her må jeg innom en dag... En utrolig rakker dette, som har sklidd under radaren altfor lenge... Jeg liker disse best med sort skive også... Gratulerer så mye :)

Tusen takk for ytterligere gratulasjoner:)

Denne her må jeg innom en dag... En utrolig rakker dette, som har sklidd under radaren altfor lenge... Jeg liker disse best med sort skive også... Gratulerer så mye :)

Jeg har som vane å være veldig fornøyd med det meste jeg kjøper, så at jeg er superhappy med denne også er ikke noen overraskelse. Må si meg veldig enig @Greg, det er en klokke som får altfor lite oppmerksomhet! Spesielt ift den litt småfrekke hvite søstra. Av alle Rolexene jeg har hatt eller prøvd så er dette den som føles riktigst - ikke at den forsvinner på armen som eks 14060 - men den har litt ekstra tyngde og tilstedeværelse som gjør at den føles og synes akkurat nok. Og med stål og sort skive er den fremdeles diskret. Stål-Rolex er for meg først og fremst diskret, tidløs eleganse. Det gir denne klokka i bøtter og spann. Så ja, en rakker som sklir ufortjent mye under radaren! Digger den!

Redigert av en moderator:
Tusen takk for ytterligere gratulasjoner:)

Jeg har som vane å være veldig fornøyd med det meste jeg kjøper, så at jeg er superhappy med denne også er ikke noen overraskelse. Må si meg veldig enig @Greg, det er en klokke som får altfor lite oppmerksomhet! Spesielt ift den litt småfrekke hvite søstra. Av alle Rolexene jeg har hatt eller prøvd så er dette den som føles riktigst - ikke at den forsvinner på armen som eks 14060 - men den har litt ekstra tyngde og tilstedeværelse som gjør at den føles og synes akkurat nok. Og med stål og sort skive er den fremdeles diskret. Stål-Rolex er for meg først og fremst diskret, tidløs eleganse. Det gir denne klokka i bøtter og spann. Så ja, en rakker som sklir ufortjent mye under radaren! Digger den!

Gratulerer så mye med superflott Rolex! Den småfrekke hvite søstra hilser!

Betyr dette at jeg kan beholde min litt til det da?

Redigert av en moderator:
Gratulerer så mye med superflott Rolex! Den småfrekke hvite søstra hilser!

Betyr dette at jeg kan beholde min litt til det da?

Haha! Ja, kos deg med god samvittighet:) Som sagt så er jeg overrasket positiv over den sortes utseende! Og siden sist har jeg jo plutselig fått Hulken som dekker mitt sommerklokkebehov.