Rolex Oyster Perpetual Submariner Date 116610LV

Det at da voldsomt så mye Rolex du skulle ha i besittelse da gmortens? Men for all del, den er lekker, grattis!
 
Denne er klokken jeg aldri fikk kjøpt (som definitivt skulle kjøpes...) Gratulerer :)
 
Først: tusen takk for alle hyggelige gratulasjoner!

Denne klokken er en slags ventepølse, altså, en klokke jeg overhodet ikke hadde planer om å skaffe meg og fikk i et innbytte jeg regnet som så økonomisk ok at jeg slo til, så den kommer sikkert for salg etter en liten testperioden.

Det var iallfall tankene mine da avtalen var i boks, men før jeg hadde sett klokka live. Som flere antyder, det er ikke mulig å fange friskheten i grønnheten på bilder, den er nydelig! Jeg har aldri helt skjønt Sub-hypen her inne. Men, da jeg for noen uker siden plutselig og høyst overraskende pga fravær av impulskontroll kjøpte en 14060m har det gått et lys opp for meg. Jeg digger jo sub jo! Så denne forblir nok min sommerklokke i år, så får 216570 vente litt.

Og til dere som syns jeg kjøper mange Rolexer om dagen og at klokkekontoen går varm så er det en sannhet med modifikasjoner da det dere ser er flipping. Så per nå er det faktisk pluss på kontoen:) Og hva de pengene går til er det vel kun impulskontrollen min som vet:) Sannsynligvis en Burmester 038. Eller en billig Radiomir...

Kos dere videre i helga, så skal jeg nyte min nyerverlvelse - som jeg ved flaks digger!
 
Redigert:
Hva i svarte:confused::confused::confused: Har jeg ikke gratulert deg med denne... HMMM
Beklager det, for denne er bare så uttrolig kul så den fortjener ett stort GRATTIS:cool:
 
Gratulerer med denne, grønt er ..... kommer ikke på noe som rimer, men kult er det ;)
Og TAKK for en skikkelig tittel på tråden :) :D ;)
 
Grattis.

Har skrevet det flere ganger i andre tråder, men gjentar det gjerne her - den grønnfargen er helt fantastisk og endrer seg på magisk vis med lyset. Første gangen jeg prøvde en, gikk den fra å være en klokke jeg ikke engang hadde vurdert til å plutselig ligge høyt på ønskelisten. Håper du også blir så glad i den at du beholder den. :)
 
Første gangen jeg prøvde en, gikk den fra å være en klokke jeg ikke engang hadde vurdert til å plutselig ligge høyt på ønskelisten.

Akkurat min opplevelse også!

Og TAKK for en skikkelig tittel på tråden :) :D ;)

Ingen kan iallefall beskylde meg for å være luremus. Har aldri likt det "konseptet", anser det som heller dårlig gjort! Må være alle gutta her innes endelig mulighet til slik oppførsel som drar enkelte tråder til det uendelige.

Denne sitter jo som støpt inn mot den vakre vår og sommer. Kult med grønt.

Ja, faktisk så bra at Expl Polar ikke er noe must lengre:)




Og igjen takk for alle hyggelige gratulasjoner!