Hei hva slags klokke er dette, hevdes å være "Rolex Oyster"... Ikke så lett å se på dette bildet...
K Knutos Medlem 20. juli 2013 Innlegg 71 Sted Oslo 15. aug. 2013 #1 Hei hva slags klokke er dette, hevdes å være "Rolex Oyster"... Ikke så lett å se på dette bildet... Redigert: 15. aug. 2013
Salvesen Medlem 1. des. 2010 Innlegg 2.160 Sted Haugesund 15. aug. 2013 #2 Dette ser ut til å være en DAYtona, men ikke lett å si hva det egentlig er ut i fra de bildene der..
acnorway Medlem 30. juni 2013 Innlegg 4.341 Sted Drammen 15. aug. 2013 #3 Dersom dette er fra en salgsannonse ville jeg stilt meg svært skeptisk
Callahan Støttemedlem Medlem 18. feb. 2011 Innlegg 13.044 Sted Gullkysten 15. aug. 2013 #4 Garantert fakeorama
E Eternamaniac Medlem 5. okt. 2012 Innlegg 914 15. aug. 2013 #5 mikkemus23 skrev: Garantert fakeorama Klikk for å utvide... Ja når man vet hvor mye fake som er laget av Rolex ser ikke det særlig bra ut. Av de falske klokkene jeg har sett opp gjennom har de aller fleste vært nettopp Rolex...
mikkemus23 skrev: Garantert fakeorama Klikk for å utvide... Ja når man vet hvor mye fake som er laget av Rolex ser ikke det særlig bra ut. Av de falske klokkene jeg har sett opp gjennom har de aller fleste vært nettopp Rolex...
K Knutos Medlem 20. juli 2013 Innlegg 71 Sted Oslo 15. aug. 2013 #6 Bildene er fra denne annonsen: rolex oyster | eBay 52 budgivere... Kanskje de satser på Paypals Ebay Buyer Protection og selgers returgaranti?
Bildene er fra denne annonsen: rolex oyster | eBay 52 budgivere... Kanskje de satser på Paypals Ebay Buyer Protection og selgers returgaranti?
Salvesen Medlem 1. des. 2010 Innlegg 2.160 Sted Haugesund 15. aug. 2013 #7 Knutos skrev: Bildene er fra denne annonsen: rolex oyster | eBay 52 budgivere... Kanskje de satser på Paypals Ebay Buyer Protection og selgers returgaranti? Klikk for å utvide... Stay away, her blir man lurt garantert! Ingen vits å låne vekk pengene dine til paypal for noen uker/måneder/for life....
Knutos skrev: Bildene er fra denne annonsen: rolex oyster | eBay 52 budgivere... Kanskje de satser på Paypals Ebay Buyer Protection og selgers returgaranti? Klikk for å utvide... Stay away, her blir man lurt garantert! Ingen vits å låne vekk pengene dine til paypal for noen uker/måneder/for life....
Viccern Medlem 5. mars 2013 Innlegg 181 Sted Ningbo, China 15. aug. 2013 #8 18 gulrøtters gull er jo alltid et godt tegn!
kristianc3 Medlem 28. jan. 2013 Innlegg 1.862 Sted Bergen 15. aug. 2013 #9 Bare å holde seg unna, blir skeptisk når jeg leser overskriften i annonsen: "rolex oyster". Bildene ser også ut til å være ufokusert med vilje for å hindre at man skal se at den er flask. Bare juks og fanteri!
Bare å holde seg unna, blir skeptisk når jeg leser overskriften i annonsen: "rolex oyster". Bildene ser også ut til å være ufokusert med vilje for å hindre at man skal se at den er flask. Bare juks og fanteri!