Rolex rootbeer tilsalgs i sverige

Liker ikke kasse og bezel. Godt polert hhv slitt gjør at denne faller noen hakk ned i min bok

Bildene gjør at det er vanskelig å sammenligne tykkelse på lugs, og dermed se om kassen er overpolert.
Får heller ikke noe fornuftig inntrykk av eventuell strekk i lenka.
Bezel ser som sagt litt overpolert ut.
Ellers ser den ut til å være i god stand, men prisen...:oops:

Generelt: få ting er verre enn en bezel eller krone hvor rillene er slipt ned (det kan ikke kalles polering når 20-50% av metallet er borte).

Nesten 89K inkl. moms er saftig. Skal du først handle fra utlandet så er jo mulighetene mange.

Den butikken har inte best reputation av køpare fra klocksnack iallafall, så tenk på det hvis det er fortsatt aktuellt med kjøp!
takk det er veldig nyttig info. jeg så på alle klokkene de hadde og historien til firmaet. Synes det så ryddig ut.

Når det kommer til poleringen så ser det ut som den ikke har så skarpe kanter, men at beselen ikke har noen tagger igjen har gått meg husforbi. er ikke så erfaren! takk for hjelpen.

Når det er sagt så er jeg ganske gira på en rootbeer, men jeg er ikke 89 000kr gira. jeg skal på kurs ikke så langt unna nå i januar og hadde tenkte at jeg kunne få til ett bytte med min BLNR(det sitter langt inne). da føler jeg det er innafor å ta med rootbeeren over grensen uten å betale mva. en annen ting er at den er tatt in fra usa, om det er gjort i forbindelse med salget så skal det være mulig å fjerne svensk mva ved å eksportere den til Norge.

jeg får vel heller følge med litt hva som kommer til salgs her i landet!