Rolex service

LMB

Medlem
22. okt. 2012
Hei!
Er ny på forumet så beklager om jeg poster helt feil eller dobbeltposter!

Har gått til anskaffelse av en vintage Rolex Datejust fra 1986, og den skal nå sendes på service.
I den forbindelse lurte jeg på hvor dere ville anbefalt og sende den?

Kan forresten nevne at jeg skal på ferie til Dubai i Februar neste år, noen som har noe erfaring fra å kjøre service på klokken der borte?

På forhånd takk!

Lervik Ur i Haugesund, har vel en god ordning med både service og sending frem og tilbake vis du ikke bor i nærheten..

Og de aller fleste her inne er vel meget fornøyd med Lervik Ur, på alle måter:)

Takk for raske svar!

Bestilte service hos Lervik før jeg rakk og se svarene her, men betryggende å se at jeg valgte fornuftig :)
Fikk super god service på epost, så valget ble ganske enkelt!

Kjapt spørsmål, trenger klokken service?

Jeg veit ikke når den var på service sist, og han jeg kjøpte av mente det var noen år siden, så tenker bedre og ta en nå så er jeg sikker. Er så petimeter at jeg skal bytte skive og visere, siden de ikke lyser i mørket lenger, samtidig som jeg skal få på nytt glass. så da ble det like greit og ta hele servicen.

Fikk forresten svar fra Rolex i Dubai, og de var så å si nøyaktig like dyre som i Norge på samme tjenester.

Skal du bytte skive/visere MÅ du passe på at du får beholde disse slik at klokken kan settes tilbake til orginal tilstand ved et evt videresalg.

Skal du bytte skive/visere MÅ du passe på at du får beholde disse slik at klokken kan settes tilbake til orginal tilstand ved et evt videresalg.

Hei! ja har bedt om å få med de originale delene, regner uansett med at det blir satt på original lik skive og visere på klokka?