Rolex Slam Jam

UJU

Støttemedlem
Medlem
23. jan. 2010
Sted
Vestlandet
Hva mener folket om dette da...? Vet ikke helt hva jeg skal synes selv.:)

slam-jam-rolex-submariner-watch-0.jpg

slam-jam-rolex-submariner-watch-2.jpg

slam-jam-rolex-submariner-watch-1.jpg

Her er litt mer om klokken.:)

Personlig ville jeg ikke valgt denne.
Blir bare helt feil å endre på noe som er tilnærmet perfekt imo.

Her klart å komme frem til hva jeg liker og ikke liker med denne.
Den røde sekundviseren er helt killer.:D Dette burde være en enkel mod med en YM viser.
Det røde 20tallet på bezel knirker litt i mine øyne, men skjønner hvorfor det må være slik.;)
Ellers er det et eller annet som skurrer med hvitgullsmarkeringene på skiven.:confused:

Ellers er jeg enig i at 14060 er helt fullkommen slik den er i utgangspunktet.:D

Kanskje dersom man har ett forhold til dette Slam Jam selskapet, men jeg får ikke noen god følelse av denne

Liker ingenting ved den bortsett fra at det er en sub. Har aldri sett en modifisert rolex jeg liker enda, denne er intet unntak.

Kun én ting jeg syntes så fett ut - bezelen (ikke inserten). Ser ut som de har smelt på en som er mer lik 1680/5513, litt "skarpere". dog er 14060M så strøken som du får dem i mine øyne, så ingen grunn til å kludre det til.

En sub med 100m / 330ft på skiva, var nå litt merkelig.

Kul sak for de som jobber i/med Slam Jam, hva det nå enn er.

Synes den er kul, jeg. Jeg liker rød sekundviser, bezel som ser ut som om den har noe skarpere "tenner", tall rundt hele bezelen Milsub-style og så er det litt tøft med det røde 20-tallet. Jeg har intet forhold til Slam Jam, så den forbindelsen kunne vært tatt bort for min del, men resten synes jeg ser veldig bra ut!

Angående 100m på skiva, så har det kanskje sammenheng med at siden den er moddet, vil de ikke garantere mer enn som så?