GrimReaper
Støttemedlem
På ingen måte. Hvorfor kan de ikke bare gi oss Coke!!Vis vedlegg 365968
Fra Reddit i dag, angivelig en leak fra en AD. Blå keramisk bezel på GMT M II. Får ikke hjertet mitt til å banke særlig fortere....
På ingen måte. Hvorfor kan de ikke bare gi oss Coke!!Vis vedlegg 365968
Fra Reddit i dag, angivelig en leak fra en AD. Blå keramisk bezel på GMT M II. Får ikke hjertet mitt til å banke særlig fortere....
Elendig bilde, men om det skulle være ekte så ser det for meg ut som Pepsi og den grønne og sorte. Batman blir discontinued så den er jo grei. Kanskje det er plausibelt at den kommer i helt blå. Det blir jo et nikk til den myteomspunnende Blueberry.
Melder BS, de får vel ikke vite en dritt før alle andre?Vis vedlegg 365968
Jo, det gjør de.Melder BS, de får vel ikke vite en dritt før alle andre?
Hvordan greier de da å unngå lekkasjer?Jo, det gjør de.
Det er i så fall nytt for meg @GrimReaper.. Del gjerne!
De får noe informasjon ( ikke nødvendigvis alt ) veldig tett på lansering. Og selvfølgelig ikke alle ansatte i den enkelte butikk.Hvordan greier de da å unngå lekkasjer?
Du har det fra sikre kilder at batman blir borte…? I mine øyne merkelig med mindre den helblå varianten kommer. Spesielt når de har fjernet Pepsi fra alle bakgrunnsbilder på Rolex.com når det gjelder GMT-master og bruker batman istedenfor.. Dét i seg selv tilsier heller at Pepsi utgår.. men hvem vet…?!De får noe informasjon ( ikke nødvendigvis alt ) veldig tett på lansering. Og selvfølgelig ikke alle ansatte i den enkelte butikk.
Og lekkasjer oppstår jo hvert eneste år så det understreker bare at det er tilfellet. Bare vent til litt ut på morgenkvisten i morgen så begynner de "ekte" lekkasjene å dukke opp i de diverse fora på nett rundt forbi.
Jeg husker f.eks det ene året når de fargerike OP'ene kom. Da kunne hvem som helst gå inn på nettsiden og endre litt på teksten i nettleser vinduet og gjette seg til de nye modellene.
Kanskje lekkasjene er en del av gamet. Det har jeg ikke svaret på.
Det eneste jeg vet er at Batman blir borte. Så får vi jo se om sjaman Reaper har gode nok kilder eller om han farer med tåkeprat
Time will show. Ingenting er sikkert med rampegutta fra GenèveDu har det fra sikre kilder at batman blir borte…? I mine øyne merkelig med mindre den helblå varianten kommer. Spesielt når de har fjernet Pepsi fra alle bakgrunnsbilder på Rolex.com når det gjelder GMT-master og bruker batman istedenfor.. Dét i seg selv tilsier heller at Pepsi utgår.. men hvem vet…?!
Fasiten får vi i morgen