Helvete tenker dere nå,, hvem er det som holder liv i denne lidelsen her? Hvem er det som kjører munn til munn på Saddam mens han henger i tauet??
Ikke vær redd folkens, dere er reddet, vi er alle reddet.
Jeg erklærer herved at fra nå av og til jeg dør/mister trådløst nett kommer til å bruke denne tråden slik jeg bruker trusene mine ; akkurat sånn jeg vil, på hodet, knyttet rundt min kjæres hals og ikke bundet av dens egentlige funksjon.
Aldri mer skal dere måtte tenke at ; faen nå ligger det nok en ubrukelig video ute. Nei fra nå av kan denne tråden være til inspirasjon og glede, med eller uten truser. Og du min kjære Lynbillett ; du våger ikke å slette denne tråden nå som jeg suger den til meg og gjør den til min som en bendelorm i et feilernært lite barns mage.
Jeg introduserer denne;
Et ur jeg hadde i klypene for mange år siden. En juvel, en stygg andunge som når den ligger i hendene dine er alt annet enn det utrolige hatobjektet den lett blir på bilder.
Vi har hatt chronoen her på huset, et fantastisk om enn litt mer hektisk ur som hver gang det har blitt solgt, både av sjefen sjøl og
@Hopalong , har blitt solgt til svært fordelaktige priser. Undret meg hver gang over hvorfor de ikke ble revet vekk. Vel ikke undret. Her på huset skal det helst stå Rolex på skiva skal om ting skal rives bort.
Mye syting over Rolex sin vedvarende og i mine øyne sinnsyke prisutviklingen dagen. Jeg håper dette kan føre til at vi bruker pengene våre på alle de andre fantastiske urene der ute som i mange tilfeller trumfer Krona sin kvalitet og eksklusivitet med mange hakk.
Jeg kjenner at jeg trenger å holde denne i hendene igjen.
Liten review på slutten..
http://www.asthewatchturns.com/?p=597
Se så lett det var. Neste gang du ser nytt innlegg i denne tråden så trenger det ikke lenger være ; I gotta Rollie and its bling and now Im gonna fuck my asian girl called ding a ling...