Legger denne ut for potensielt salg på vegne av en god venn. Klokken har nettopp (August 2015) vært på full service hos Bjerke og har kvittering på dette. Originalt er den tatt ut i 2010 hos Askeland og den originale eieren av uret er Mr. Askeland selv. Garantikortet mangler men det følger med skriftlig dokumentasjon fra Askeland med serienummer som stadfester at klokken er kjøpt der. Dokumentasjonen sier også at garantikort vil bli ettersendt til eier om det dukker opp i butikken.
Ellers kommer den med dobbel boks, 3 booklets og lenkeledd nok til å passe et stort håndledd. Jeg har selv et håndledd på ca. gjennomsnittet og med alle ledd på må jeg ha den på absolutt innerste hakk av Glidelock-claspen for at den skal passe.
Før den gikk på service hadde klokken aldri hatt en polering og fikk sin første lette polering nå ved service. Klokken har ingen hakk og bærer heller ingen preg av å ha mistet noe fasong eller skarphet i kantene etter denne poleringen. Det er særdeles lite strekk i lenken med tanke på at klokken er 5 år gammel og av gull, den framstår rett og slett som meget pent behandlet.
Sjelden sjanse på å kjøpe en norsk gullsub med all historikken i orden og ikke minst en klokke som har blitt godt tatt vare på. Ekstremt rå klokke rett og slett!
Med tanke på nypris og at klokken kommer rett fra service prises den til 165K.
Standardprising på denne brukt i utlandet ligger nå rundt 175K.
Nypris i butikk i dag er tett over 270K.
Bytte kan være aktuelt, enten i noe spennende, eventuelt andre Rolex-klokker med norske papirer som delbetaling.
Kontakt per PM eller mail: andevo(a)mac.com
Klokken befinner seg i Oslo og handel skjer helst F2F men kan også vurdere EON.
Ellers kommer den med dobbel boks, 3 booklets og lenkeledd nok til å passe et stort håndledd. Jeg har selv et håndledd på ca. gjennomsnittet og med alle ledd på må jeg ha den på absolutt innerste hakk av Glidelock-claspen for at den skal passe.
Før den gikk på service hadde klokken aldri hatt en polering og fikk sin første lette polering nå ved service. Klokken har ingen hakk og bærer heller ingen preg av å ha mistet noe fasong eller skarphet i kantene etter denne poleringen. Det er særdeles lite strekk i lenken med tanke på at klokken er 5 år gammel og av gull, den framstår rett og slett som meget pent behandlet.
Sjelden sjanse på å kjøpe en norsk gullsub med all historikken i orden og ikke minst en klokke som har blitt godt tatt vare på. Ekstremt rå klokke rett og slett!
Med tanke på nypris og at klokken kommer rett fra service prises den til 165K.
Standardprising på denne brukt i utlandet ligger nå rundt 175K.
Nypris i butikk i dag er tett over 270K.
Bytte kan være aktuelt, enten i noe spennende, eventuelt andre Rolex-klokker med norske papirer som delbetaling.
Kontakt per PM eller mail: andevo(a)mac.com
Klokken befinner seg i Oslo og handel skjer helst F2F men kan også vurdere EON.
Redigert: