UR
Rolex Submariner 16610
V-serie fra 2008
Spesifikasjoner
Urverk: 3135
Kassediameter: 40 mm
Vanntetthet: 300 m
Alder og historikk
Kjøpt ny hos Lervik Ur i desember 2009, og det har vært tre eiere før meg.
Teknisk tilstand
Klokken var på service hos Lervik Ur 18.11.2013, og holder tiden fint.
Kosmetisk tilstand
Noe hairlines, men ingen skremmende hakk eller riper. Vil si at klokken fremstår som meget pen, med lite strekk i lenken.
Boks og papirer
Sertifikat mangler, men ellers kommer klokken med ytter- og innerboks, kjøpsbekreftelse fra Lervik Ur, kvittering på service, garantikort fra service, ekstra lenkeledd og MOD nato-rem.
Forhold jeg vil fremheve
Klokken er i mine øyne et flott norskkjøpt eksemplar med full eierhistorikk og jevnlig fulgt service.
Prisantydning og oppgjør
Setter en hyggelig pris på 52 000 kr, som er det rimeligste denne modellen går for på chrono24.
Bytte er ikke aktuelt for denne gang dessverre.
Klokken kan sendes, men da må den forhåndsbetales. Ellers er jeg tilgjengelig for F2F-handel i Oslo/Akershus.
Referanser
Har kun gode referanser, og vil fortsette med det.
Kontakt
Ta kontakt på PM ved interesse, og en hyggelig klokkeprat
Bilder
Rolex Submariner 16610
V-serie fra 2008
Spesifikasjoner
Urverk: 3135
Kassediameter: 40 mm
Vanntetthet: 300 m
Alder og historikk
Kjøpt ny hos Lervik Ur i desember 2009, og det har vært tre eiere før meg.
Teknisk tilstand
Klokken var på service hos Lervik Ur 18.11.2013, og holder tiden fint.
Kosmetisk tilstand
Noe hairlines, men ingen skremmende hakk eller riper. Vil si at klokken fremstår som meget pen, med lite strekk i lenken.
Boks og papirer
Sertifikat mangler, men ellers kommer klokken med ytter- og innerboks, kjøpsbekreftelse fra Lervik Ur, kvittering på service, garantikort fra service, ekstra lenkeledd og MOD nato-rem.
Forhold jeg vil fremheve
Klokken er i mine øyne et flott norskkjøpt eksemplar med full eierhistorikk og jevnlig fulgt service.
Prisantydning og oppgjør
Setter en hyggelig pris på 52 000 kr, som er det rimeligste denne modellen går for på chrono24.
Bytte er ikke aktuelt for denne gang dessverre.
Klokken kan sendes, men da må den forhåndsbetales. Ellers er jeg tilgjengelig for F2F-handel i Oslo/Akershus.
Referanser
Har kun gode referanser, og vil fortsette med det.
Kontakt
Ta kontakt på PM ved interesse, og en hyggelig klokkeprat
Bilder
Redigert: